Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2012 14:06 - Седем
Автор: henzelski Категория: Изкуство   
Прочетен: 5870 Коментари: 20 Гласове:
48


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пишеш думите си по вода...
Даже мъничка вълна
ги изтрива.
И пропадат без следа
в бездната от самота,
и изгниват.
А можеха да полетят
заедно с нас,
ако имаше как...
Но няма.
Ти ги приводняваш,
дори не ги приземяваш...
Измама думите ти са.
Или измяна.
Все едно.
Ела!
Само
седем секунди остават
до вечерта,
до вечността
или смъртта.
Все едно.
Ела!
Да преброим до седем
заедно.
Както отдавна
не сме го правили.
Ако изобщо сме...
Не!
Не от едно
да започнем,
а по-точно
от нула.
Едничката дума,
през която се вижда
небето
бездумно.






Гласувай:
48



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blagovestie - Драматичен талант :)
29.07.2012 14:27

цитирай
2. henzelski - Хайде да ги поделим,
29.07.2012 14:56
хем преди да преброим!
Драматичното за тебе,
че по-малкото е бреме.
Мелодраматичното
за мен остава -
една дълга дума такава... ;)

Поздрави от планината, Люси! :)
цитирай
3. mt46 - Поздрав, приятелю!
29.07.2012 16:58
Цифра 7 е магична.
И дано да е оптимистична!... :)
цитирай
4. kardamom - ===
29.07.2012 17:37
... :)
...а казваше, че не харесваш африканските мотиви...
прекрасно!!.. както винаги...
и омайващо...
хубав следобед!
цитирай
5. isteater - Ха!
29.07.2012 19:19
как беше седем часа учим
седем часа спим,
а в останалите 7 - гаджета ловим!

Имах и една учителка по физика, която толкова обичаше числото 7, че на седмицата казваше 7-мица !? :)))

хайде, Краси! Усмихни се! Поздрави от .... !

Isi-is

пп: А късметчето от сутрешното ми кафе е "Най-хубавото предстои!" :)
Живей с надежда!
цитирай
6. mariniki - да броим до седем...
29.07.2012 21:09
седем са и небетата на любовта...
и прелестна песен, Краси...
поздравявам те, за този
избор... сърдечно..
цитирай
7. tomich - Здравей, Хензелски
29.07.2012 22:26
Какво значат думите Между двама влюбени - почти нищо...
Но как биха творили писателите За любовта, ако ги нямаше думите и гумите?
Не брой думите, а слушай пулса на сърцето си, приятелю ;-):)
цитирай
8. henzelski - Поздрав и от мен,
30.07.2012 11:03
Марине!

Май че песимизмът ме е завладял,
може би защото още не съм ял... :))

Има една такава песен, вероятно я помниш приятелю... Ето и рефренът:

"Седем пъти молих се на Бога!
Седем пъти в дявола се вричах!
Седем пъти лъгах се, че мога
да живея, без да те обичам..."

Кое доминира в това противопоставяне тук?! Песимизмът или оптимизмът?
А иначе 7 е сакрално число.

За теб и за всички коментиращи този постинг ето и линкът към песента на Васил Найденов:

http://www.youtube.com/watch?v=V7X5bkyeke8

цитирай
9. henzelski - Здравей, Дилянка!
30.07.2012 11:13
Ами аз откъде да знам, че тези мотиви са африкански? Ни суахили владея, ни съответните наречия, които са безумно много в Африка. А иначе моите мотиви да публикувам "Седем" са в рамките на седем секунди. Ако си поемеш седем пъти дъх, докато го изчетеш... :)))

Спорна седмица от мен! :)
цитирай
10. henzelski - Иси-Ис,
30.07.2012 11:37
май беше така:
"Осем часа учим,
осем часа спим,
а в останалите осем -
гаджета въртим."

Защото ако са седем, ще останат три часа, през които какво правим, Иси-Ис? Ти кажи! :)))

И аз като теб имах един учител по физика (Стефан Кумбиев, ако не се лъжа), та той по не знам какви причини наричаше седмицата сЕдмица... ;))

Не само усмихнат съм, а даже ухилен съм, Иси-Ис! :)))

ПП: Ни съм ял, ни кафе съм пил все още, че такъв ми бил късмета! А с надежда си живея в нощите, че все някога ще се освестя... ;):)
цитирай
11. henzelski - Здравей, Маги!
30.07.2012 11:44
Да броим до седем нека!
Но започнем ли от нула,
там ще си стоим до века,
че след нея
нищичко не съществува...

Но пък ти благодаря за коментара, Маги! :)
цитирай
12. henzelski - Оооо, приятелю Томич!
30.07.2012 11:58
Ами думите са ни дадени,
за да ги употребяваме...
Инак
щяхме да сме безсловесни,
даже нямаше да пеем песни.
Ако ги нямаше думите,
щяхме да ползваме руните.
Но пък с руни
в любов да се обясняваш,
не знам, дали си го представяш?!
:)))

Не думите, приятелю, броя!
А секундите, които ни остават...
И започнем ли от нула, за беда,
бързо те ще да се изтъркалят...
цитирай
13. kardamom - :)
30.07.2012 12:03
"Ако си поемеш седем пъти дъх, докато го изчетеш... :)))" - е аз повече пъти си поех дъх.. просто защото съм развълнувана... от твоите писания...
усмивки за теб.. а за мен седмицата наистина ще е хубава...
цитирай
14. henzelski - Казах го
30.07.2012 12:50
с усмивка, Дилянка... :))
цитирай
15. kardamom - :)))
30.07.2012 13:10
знам.. знам...
цитирай
16. henzelski - Добре.
30.07.2012 14:24
:)))
цитирай
17. tomich - А защо броиш секундите...
30.07.2012 21:45
"Не думите, приятелю, броя!
А секундите, които ни остават...
И започнем ли от нула, за беда,
бързо те ще да се изтъркалят..."

А защо броиш секундите в своя живот, Краси?
Джордж Карлин беше написал: ЖИВОТЪТ СЕ ИЗМЕРВА НЕ С БРОЯ ВДИШВАНИЯ, КОИТО ПРАВИМ, А С МОМЕНТИТЕ, КОИТО СПИРАТ ДЪХА НИ.
Не е възможно, приятелю, да нямаш такива моменти!...Сигурен съм, че ще ги удвояваш много пъти... И тегли майната на "нулата" - символ на безвремие и отчаяние!
Хубава вечер, приятелю!
цитирай
18. jabalka - Привет Хензел!
01.08.2012 15:13
Драго ми беше да ти гостувам...е и хубаво разбира се, 7 - е любимото ми число, нищо, че съм родена на 17 - ти, за съжаление не съм родена през 1977 година, но и за радост не съм и през 1917...така че успех,през нулата небето наистина е кръгло! / малко елипсовидно.../
Поздрави от мен! :))
цитирай
19. henzelski - Приятелю Томич,
02.08.2012 19:18
представа нямам кога животът ми ще свърши и затова във връзка с него нищо не броя. Онези 7 секунди, които ни остават са до вечерта, до вечността или смъртта на една любов, родила се от думи по водата... С какво се измерва любовта, приятелю? Имаме точно 7 секунди да познаем или никога да не разберем. Тя и аз.
А животът се измерва с живота на някой, когото обичаме.
Нулата пък е по средата между вечерта, вечността и смъртта. Там тя е като един илюминатор, през който се вижда небето, ако имаме очи и желание за него. А там какво ли не може да се види, да се почувства, да се приеме за истина...
И те така! :))
цитирай
20. henzelski - Ябълчице,
02.08.2012 19:25
и на мен ми е драго, че ми гостуваш! И се радвам, че не си родена през Октомврийската революция, поради което не си взела участие в превземането на Зимния дворец, че току-виж замръзнала си, преди да се родиш... :)))
А иначе нулата е кръгла, небето пък - безкрайно. :)
Поздрави и от мен, Ябълчице! :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: henzelski
Категория: Изкуство
Прочетен: 4425109
Постинги: 392
Коментари: 17661
Гласове: 74434
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930