Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2011 12:11 - Невъзможност
Автор: henzelski Категория: Изкуство   
Прочетен: 4160 Коментари: 20 Гласове:
52

Последна промяна: 13.09.2011 16:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не може вечно да боли
и затова преболява...
Във Книгата на преброените тъги
свободно място винаги остава.
За всичко си има време,
но времето не е всичко,
ако някой от нас поеме
по пътя на безразличието.
И какво от това, че нявга си казала
едно-друго и второ, и трето...
Щом любовта е наказана
с понятието за вечност.







Гласувай:
52



Следващ постинг
Предишен постинг

1. feq - Казват "Времето лекува&q...
11.09.2011 14:38
Казват "Времето лекува"...
Болката намалява, не изчезва - остава някъде дълбоко в сърцето...
...
А Любов...
и
Вечност...
даже,
не се римуват!
цитирай
2. miaa - Прекрасен стих, Краси!
11.09.2011 15:11
"Щом любовта е наказана
с понятието за вечност."
Много мъдрост има в него! Хубав ден:)
цитирай
3. stela50 - Поздрави , Хензел ... Прекрасно е .
11.09.2011 15:31
Който тръгва по пътя на безразличието ...
понякога освобождава от наказанието с вечност любовта ,
без сам да осъзнава това ...Не е невъзможно ,не е .
Желая ти чудесни дни !
цитирай
4. monaliza121 - Ей, за това" свободно мяст...
11.09.2011 19:09
Ей, за това" свободно място", никога не ги броя!:))

Аплодисменти!:))
цитирай
5. cinderellathespy - Краси, не знам защо това стихо...
12.09.2011 16:12
...ми напомни за един мой стих от 2009-та. Просто ще ти го копна :

* * *
Някой ден
ще позвъниш
на вратата,
но мен ще ме няма.
Ще съм
изчезнала сянка,
стопена във мрака,
препускаща птица,
надбягваща вятър
или пясъчен замък,
залят от вълната.
Остави ми бележка,
че още ме помниш,
разпилей малко време
за нещо красиво,
изпий чаша сок
на бистрото във парка -
ще бъда със тебе
и без да ме виждаш.

~ ~
Много ми хареса. Хубава е тя Любовта с главно "Л", защото в нея има и болка и сладост, и тъга, и радост и се усещаш наистина Жив с нея....
А Назарет са ми от любимите групи - слушала съм ги на живо във Варна!:-)
Поздрави и успешна нова седмица!:-)))
цитирай
6. henzelski - Фея,
13.09.2011 15:59
И времето, и цъфналият бъз
със една и съща сила лекуват.
Ако посочи ги Божият пръст,
Любов и Вечност ще се изримуват.
:)))
цитирай
7. henzelski - Миа,
13.09.2011 16:03
"Трупаш ли мъдрост, тъга натрупваш..."
цитирай
8. henzelski - Таня,
13.09.2011 16:05
ех, ако безразличието означаваше "без различия помежду ни"...
цитирай
9. henzelski - Мона Лиза,
13.09.2011 16:10
и аз като теб не ги броя, ала те ни броят, мила! И ни преправят, за да изглеждаме като тях. Затова тъгата е повече от радостта...
цитирай
10. henzelski - Ели,
13.09.2011 16:43
покорно благодаря, че ми го копна! :)) И ако някой път пред IV състав на ИРС застана, за теб бележка ще оставя, че още те помня, белким се смилиш над мен и не ме копнеш още същия ден... :)))
И на мен твоят стих ми напомня за моя, в който обаче липсва надеждата в поантата при теб. А за другото си права, Ели!
цитирай
11. phoenix2000 - Hurts
14.09.2011 17:49
Любовта я боли, щото някой я хапе нали :)))
цитирай
12. henzelski - В този следобеден час
14.09.2011 18:28
не любовта я боли, а нас!
Работата е такава,
че хем боли, хем преболява.
А може и с други думи,
боли от хапането помежду ни!
:)))
Поздрави, Радо!
цитирай
13. cinderellathespy - И ако някой път пред IV състав на ИРС ...
15.09.2011 00:49
henzelski написа:
И ако някой път пред IV състав на ИРС застана, за теб бележка ще оставя, че още те помня, белким се смилиш над мен и не ме копнеш още същия ден... :)))


Краси, аз съм много строга на работното място - давам 5 години само докато кажа "добър ден", така че по-добре да стоиш по-далеч от IV състав, питай когото искаш в нашия район....:-)))

phoenix2000 написа:
Hurts
Любовта я боли, щото някой я хапе нали :)))

henzelski написа:
А може и с други думи,
боли от хапането помежду ни!
:)))


Ами чувствайте се освен изпохапани и поздравени :
http://www.youtube.com/watch?v=CfwG4ac1Khc&list=PL03D96E8919472B2F&index=9
:-)))
цитирай
14. henzelski - Ели,
15.09.2011 13:42
относно линка, който си изпратила за мен и Радо, ето какво ни отвръщат от YouТube: "addicted to love -serge devant (lyrics) Този видеоклип или група може да имат съдържание, неподходящо за някои потребители, според потребителя, качил видеоклипа. За да видите този видеоклип или група, моля, потвърдете, че сте на подходяща възраст, като влезете в профила си или се регистрирате. Ако вместо това предпочитате да избегнете потенциално неподходящо съдържание, помислете дали да не активирате безопасния режим на YouTube."

Ъ-ъ-ъ, такова, ние с Радо не знаем дали сме на подходящата възраст, тъй като никъде в отговора не е посочено, коя възраст може да се счита за подходяща. Та си мисля, дали да не прескоча до Четвърти състав на ИРС и да попитам специалиста, който ни е изпратил този клип баш на 15-ти септември вероятно със съответния подтекст... :-))))) И още нещо, Ели, преди да съм тръгнал. Безопасен режим имате ли при вас и отсъждате ли такъв, че нещо взех да се притеснявам, заради тази твоя строгост! :-)))))
цитирай
15. cinderellathespy - Ааааа, Краси, аз отдавна съм на....
15.09.2011 14:54
....мнение, че tube-то не става, настроена съм срещу тях от както ми пратиха заплашителни писма за моите клипове, сякаш съм тръгнала милиони да изкарвам от тях, а аз просто се забавлявах и разтоварвах докато бях в майчинство през 2009-та на муви мейкъра. Въобще не съм се разправяла - просто ги смъкнах и ги качих на друго място. Я пробвай да отвориш тук - http://vbox7.com/play:a1117576, върви и без да си логнат. Същия е и не ме е питало на колко съм години, а аз съм малка, мдаааа, но няма кой да ме контролира и влизам и гледам навсякъде, особено забранените неща!:-)))) Относно възрастта ви - Радо както е на 110 години дано да не получи инфаркт докато гледа, а тебе като те гледам така на снимката - държалив ми изглеждаш, така че "отсъждам" че сте на подходяща възраст за гледане! Гледайте, болейте, любете, хапете и каквото там се сетите и душа ви иска и каквото можете да издържите!:-))) Относно режимите - по чл.61 от ЗИНЗПС те са три - специален, строг и общ!Когато се стигне до режими обичайно прилагам втората категория, НО за тебе ще направя изключение - ще бъдеш с Пробация включваща Безопасни пробационни мерки!....:-)))
цитирай
16. henzelski - Малийййй, Ели,
15.09.2011 15:21
много ти благодаря за издръжливостта, която ми отсъди! :-))))))
Пробацията включва ли разкопаване на градинки и засаждане на цветенца в междублоковите пространства, че аз съм държелив само в копането... :-))) Относно саденето, трудно различавам теменужка от карамфил, май едното беше по-голямо, ама кое от двете, не се сещам. Ти сещаш ли се? :-))))))
А клипчето го препоръчвам на всички, които влизат в блога ми! На мен най-много ми хареса изразът "Трябва да те измъкна от главата ми", лично аз бих казал "главата си", и да те изправя пред IV състав на ИРС, пък там да те правят каквото щат... :-)))))
ИРС най-вероятно е Изпълнителен Районен Съд, нали? Пък може и Имитационен да е, ако няма изпълнения, каквито има в клипчето... :-))))))
цитирай
17. cinderellathespy - :-)))))
15.09.2011 15:42
ИРС е Институт по рационализации и смехотворения и там всички сме заслужили артисти!:-)))))) Твоите пробационни мерки няма да включват да копаеш - то копането много лесно, аааааа - нещо по-просветителско ще е, като например четене на поезия всеки понеделник пред паметника на Хан Аспарух по 2 часа в продължение на три месеца, през зимата, за да се сгряват душите на хората от малкия град, разположен нейде там в равнината на север - в зоната на здрача както казвам аз, докато прескачат /хорицата/ дзиндзирикайки да пуснат поредния тото фиш надявайки се, да пийнат едно кафе в Бавария или да си потвърдят регистрацията в Бюрото по труда....Тия преводачи в бокс-аааа, понякога ох....слушай на английски, мен ме впечатли заглавието - много страстно звучи - Пристрастен/а/ към любовта, нещо като вкопчен, слят, погълнат, завихрен и отвят безпаметно - между другото много cool състояние....
Докато си сърфирах във Фейс-а и попаднах на една много хубава снимка на морето със слънчева пътека и ми хрумна това :

слънчева пътека на мечтите
целунала водата
морско синя
и там - на хоризонта
в дълбините
едно желание
във мен напира

вълна да бъда
в твоята безбрежност
и всеки миг
да бъде с тебе
Вечност

Нищо, че вече е есен...:-)
цитирай
18. tit - Вечността е страшна, както и да я погледнем!
16.09.2011 15:56
Най-невъзприемливото нещо за човешката фантазия е безкрайността - на времето и пространството! Краят, мярата са толкова човешки! От отсъствието им боли, другото е егоизъм...както е казал Мечо Пух - всяко нещо има край, само кебапчето е с два края!:))

Все ми е приятно да те чета, обаче!:)))
цитирай
19. henzelski - Ели, молим те!
17.09.2011 18:59
Вземи ме в ИРС, заслужил и аз да стана, това е моята молба голяма... :-)))

Това, което ти е хрумнало, чиста романтика комай ще излезе и какво ще се роди, знаеш ли ти? Изпълнен с Романтика Съд. :-)))))
цитирай
20. henzelski - Теди,
17.09.2011 19:08
вечността е страшно скучна, където "страшно" бързо прераства в "ужасно" и така си остава за вечни времена.:))
Онова обаче, дето го приписваш на Мечо Пух, всъщност принадлежи на Ерих Кестнер и гласи: "Всичко си има край, само суджукът има два края."
Но понеже идат избори, все кебапчета ни се въртят в ума, а при мен - и бира! Дай, боже, вечно да ги има!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: henzelski
Категория: Изкуство
Прочетен: 4425481
Постинги: 392
Коментари: 17661
Гласове: 74434
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930