Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2010 08:40 - Акт
Автор: henzelski Категория: Изкуство   
Прочетен: 20637 Коментари: 86 Гласове:
63


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За миг един
или за вечност цяла
богоподобната
природа е изваяла
едно-единствено
съвършенство
и то е голото ти тяло.
Когато
мътните потоци
на страстта
преливат в улеите
между формите
заоблени,
извиват по извивките
и вият диво
със първобитно-мил
копнеж,
и изведнъж
се укротят -
това е знак,
че твоята душа
огледала се е във тях.
За да се питам
цял живот,
дали е тялото ти голо
единственото
съвършенство...





Гласувай:
66



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blagovestie - Красив миг, Краси :))
06.11.2010 10:17
Асоциация:
http://vbox7.com/play:fd7d6942
цитирай
2. hristo27 - Чудесно съчетание между стих и м...
06.11.2010 10:21
Чудесно съчетание между стих и музика!
цитирай
3. makont - От гледната точка на влюбения,
06.11.2010 10:31
да. И нека остане винаги така. Усмихнат и слънчев ден!
цитирай
4. kardamom - ===
06.11.2010 10:43
прекрасно казано...
усмивки и хубав ден!
:)
цитирай
5. henzelski - Люси,
06.11.2010 10:59
този текст все едно аз съм го писал... :***
цитирай
6. henzelski - Христо,
06.11.2010 11:00
и на мен ми се случва понякога съчетанието да се получи...;)
Благодаря ти!
цитирай
7. henzelski - Мakont,
06.11.2010 11:02
харесва ми тази гледна точка...;)
Усмихнат да е и твоят ден!
цитирай
8. henzelski - Дилянка,
06.11.2010 11:04
както винаги си много позитивна...;)
Поздрави от планината!
цитирай
9. stela50 - Красив ,нежен, чувствен миг ...в прекрасен стих.
06.11.2010 12:17
Поздрави ,Хензел !
цитирай
10. henzelski - Стела,
06.11.2010 14:25
пак ме хвалиш ти...;)
Поздрави за теб от мен в този топъл слънчев ден!
цитирай
11. arachnaarachna - Поздрави ,Хензел !
06.11.2010 15:56
Много нежен стих!
цитирай
12. анонимен - Брях, брях, брях!
06.11.2010 16:06
Ъм то УБАВО в "изкуство" туй полово актче, ма не ти л` писна веки на всичките Блогоугодни едни и същи да ги въртиш. Ъм де остана теорийката за единственост и уникалност на душата човешка, при теб всичко в един калибър, карма - карашик
барабар със "сербез чикия" на края в песента. :DDD
цитирай
13. no1name - Това уникално :) стихотворение
06.11.2010 16:39
за днешния ден на Архангелова задушница ли е, Г-н хЕНЗЕЛ?

p.s. Извинете да попитам: Това вие ли го написахте някога или г-н Хензелски? -

2. henzelski - За завиждане си
20.01.2009 06:45
с този Анонимен, .........! Тя/той великолепно те допълва. Де, да имах и аз такъв, но уви! При мен влизат едни, дето ни аз ги знам защо идват, ни те...;)
А иначе последните ти две неща плюс-минус добавката на Анонимен са достойни за възхищение.
цитирай
14. kleopatrasv - Не се питай, повярвай си! Красив ...
06.11.2010 16:40
Не се питай, повярвай си! Красив стих, написан сигурно в красив миг на очакване!
Поздравления от мен, Краси!
цитирай
15. анонимен - Еротика в рими...
06.11.2010 16:56
;)
цитирай
16. анонимен - an15
06.11.2010 16:58
Ти пък къде видя римите? :P
цитирай
17. анонимен - an16,
06.11.2010 17:08
тук-таме се срещат...
в "бялата поезия"... ;)
цитирай
18. анонимен - О! :)
06.11.2010 17:10
и в епистоларните излияния също ли, an17- защитник :)?
цитирай
19. henzelski - Arachna,
06.11.2010 17:17
нежна да е вечерта ти...;)
Благодаря, че се отби и коментира!
цитирай
20. henzelski - Ах,
06.11.2010 17:19
липсваше ми, brqh...;)))
цитирай
21. анонимен - Ъм вярно, то съ запънах ей в тоз стих
06.11.2010 17:31
http://pontis.blog.bg/poezia/2010/11/06/agro-liubof.630637
и викам тоз вол бая отдавна го дебна, пък той се спаружил в кУРник.
Дай, дай, дай имам време, не бързам БЕЗКРАЙ ще е темата, когато те нищя :DDD
цитирай
22. feq - :))) ...
06.11.2010 17:34
Привет, Хензел!
Красиво е при теб.
Открил си съвършенството на форми и усещане!
Аплодисменти :*
цитирай
23. henzelski - Господин/Госпожо No1name,
06.11.2010 17:37
какво общо има между днешния ден и публикуването на постинги в blog.bg,, та ми задавате такъв въпрос? Нека ви светна, че тук всеки потребител публикува, каквото намери за добре, без да се съобразява със съответния ден, респективно, нощ, в което и сам/сама можете да се уверите, ако се поразходите из сайта.
Що се отнася до коментара, цитиран от вас, мой си е и се отнася за постинга "Код", чийто автор е с ник palisandar.
цитирай
24. henzelski - Анонимен 15, 16, 17 и 18,
06.11.2010 17:42
ако ще си приказваш сам, приказвай си, няма да ти преча...;)))
цитирай
25. victoriavselena - Този път
06.11.2010 17:45
дори и аз останах без думи. Само за едно съжалявам, че реших да прочета коментарите и някакси се "изцапах". Добре че душата ми е камбена, че пак се издигнах нагоре към стиха ти за да ми остане хубавичко и чистичко. Благодаря ти.
цитирай
26. henzelski - brqh,
06.11.2010 17:46
ами като си се запънал при pontis, викни го да те опъне, белким те измъкне от затруднението...;)))
цитирай
27. henzelski - Здравей, Фея!
06.11.2010 17:51
Открил съм топлата вода аз, ами хайде, холан...;)))
Но пък иначе обичам да ме хвалят, де...;)
Благодаря ти, Фея!
цитирай
28. monaliza121 - Привет!
06.11.2010 17:52
Когато
мътните потоци
на страстта
преливат в улеите...

Много образно, чувствено-красиво...:))
цитирай
29. henzelski - Вики,
06.11.2010 17:54
всеки коментира, както може, не си го слагай на сърце...;)
И аз ти благодаря за коментара!
цитирай
30. henzelski - Мона Лиза,
06.11.2010 17:57
ами с потоците таман така идва, по филмите сме ги гледали тия работи...;)))
Благодаря, че се отби и коментира, Мона Лиза!
цитирай
31. no1name - :)
06.11.2010 17:58
henzelski написа:
какво общо има между днешния ден и публикуването на постинги в blog.bg,, та ми задавате такъв въпрос? Нека ви светна, че тук всеки потребител публикува, каквото намери за добре, без да се съобразява със съответния ден, респективно, нощ, в което и сам/сама можете да се уверите, ако се поразходите из сайта.
Що се отнася до коментара, цитиран от вас, мой си е и се отнася за постинга "Код", чийто автор е с ник palisandar.



У- дивително добра памет за вашата възраст, г-не, щом на 5-та минута бяхте в "Код" от palisandar :).

А колкото до ''светването'', благодаря, не ми е необходимо тук.Вие светите достатъчно от първа, дори когато няма нужда от това :).

И за последно,ако разрешите :) - an 15,16,17,18 са поне двама дУши с не-сродни душИ :)....Явно имате доста неподходящи анонимни и за толкова време не ви се уsмихна щастието да получите поне един анонимен от онзи палисандров вид. Защо ли? :)

Благодаря за уникалното ви габровско гостоприемство и моля да извините многословието ми тази вечер. Подведе ме досегашният ви стил на публикуване - винаги подходящо стихотворение за съответния ден.
( ако пожелаете, ще коригирам ''ви'' на ''Ви'' , въпреки доказаното неуважение към коментиращите в блога ви )
цитирай
32. анонимен - ще, ще, сам ще се "опъна"
06.11.2010 18:02
ъм ти кът затъна, Благонаправа ще ли те бара, бъра, БУЗае и хоп в гьола:DDD
цитирай
33. iliada - Поздрави ,Краси!
06.11.2010 18:03
Хубава вечер!:)
цитирай
34. henzelski - Светлана,
06.11.2010 18:05
за малко да те пропусна, но ти си приятелче, ще ме извиниш...;)
Ето, каза ми го и аз повярвах! А съм си и доверчив по природа, ти си ме знаеш...;)
Усмихната да е вечерта ти, Светлана!
цитирай
35. henzelski - Господин/Госпожо No1name,
06.11.2010 18:19
На добрата ми памет помага опцията "Мои коментари", където и за по-малко от 5 минути намирам, каквото ми трябва.
Не се слагам сам на първа страница, иначе все там щях да вися като енергоспестяваща лампа, щото съм от Габрово...
И анонимните не си ги избирам сам, а ако съм сгрешил за тях, не е болка за умиране.
А щастието ми се усмихва от постинга, не го ли виждате?!
Едни се подвеждат, с други се повеждаме, а с трети се гледаме под вежди, защото такъв е животът и шарен е светът.
Пожелавам ви приятна вечер!
цитирай
36. henzelski - brqh,
06.11.2010 18:21
същински барон Мюнхаузен си ти...;)))
цитирай
37. henzelski - Илиана,
06.11.2010 18:23
поздрави за теб от планината и благодарност приеми, че при мен отби се ти...;)
цитирай
38. анонимен - Брях, сигиз-токиз си признавам
06.11.2010 18:25
Шот шъ мъ делнеш.
Заявявам и отстоявам мнение - да оставя таз ЛЮ(Д)ов Богоподобна да се утае. Шъ попрочета как от бистропрекрасна душа удушвач се пръква. Твоята душичка, Едрев, твоята :*** &DDD "свинско със зеле" и е направо комплимет, хеле кога зелето превтасало в ада.
цитирай
39. no1name - :)
06.11.2010 18:37
henzelski написа:
На добрата ми памет помага опцията "Мои коментари", където и за по-малко от 5 минути намирам, каквото ми трябва.
Не се слагам сам на първа страница, иначе все там щях да вися като енергоспестяваща лампа, щото съм от Габрово...
И анонимните не си ги избирам сам, а ако съм сгрешил за тях, не е болка за умиране.
А щастието ми се усмихва от постинга, не го ли виждате?!
Едни се подвеждат, с други се повеждаме, а с трети се гледаме под вежди, защото такъв е животът и шарен е светът.
Пожелавам ви приятна вечер!


При това признание :), мисля, че твърде малко коментирате, за да се ориентирате за 5 минути :)
Но не това е от значение, както и вашето явяване на първа. Важно за мен беше, че ви застина усмивката, г-н хензелски. Защо? Да не би да проявих неодобрение някъде? ...Да, прав сте, беше абсолютно неодобрение :), което ми попречи да ви възхвалявам. А колкото до желанието ви да станете известен, заявено във вашето интервю, мисля, че трябваше да уточните с какво. Двойнствената при(по)рода се нуждае от определяне на параметрите на известността на всяка една от тях. И мисля, че поне за себе си изясних тази вечер тези ваши параметри :) А колкото до посетителите на вашия блог, прав сте, всеки получава това, което търси - подведен, поведен или ...
Каква ли ще е приятната вечер на онези дами, които толкова величаят ........ ви стих ( въпреки облечен в благо-прилични думи :)...
И за сведение - не съм нито монахиня :), нито проповедник :)
цитирай
40. henzelski - brqh,
06.11.2010 18:45
благодаря за комплимента!
Абе, знаех си аз, че си приятелче, ама защо се правиш, че не си...;)))
цитирай
41. henzelski - Господин/Госпожо No1name,
06.11.2010 19:10
При над 13250 коментара, от които половината са мои, да мислите, че твърде малко коментирам, е, меко казано, неуместно, но вие си знаете...;))
И как познахте, че ми е застинала усмивката, не стана ми ясно, ама вие навярно и това си знаете...;)) Че и сам се питате защо...;))) Не съм забелязал неодобрение да проявявате тук, както и одобрение не забелязах, но вие по-добре от мен си знаете, което и се вижда...;) Щом казвате, че е било абсолютно неодобрението, халал да ви е, и извинете незабелязването му от моя страна!
Боже, желанието ми да стана известен, беше просто една шега, тъй като аз съм си известен и точно затова направиха интервю с мен, а не с вас, примерно...;)))
Щастлив съм, че поне за себе си сте изяснили тази вечер тези мои параметри, защото аз не съм, а и не ми трябва...;)))
Аз само получавам, не търся...;))) И затова получавам какво ли не. Ама ще взема да се разтърся някой ден...;)))
"Онези дами" просто коментират и то добронамерено. Нещо против?
Вие си знаете, какъв/каква сте, а надявам се, не само вие, но и всички, които четат коментарите, разбраха това...;)))
цитирай
42. анонимен - :)
06.11.2010 19:18
Мързи ме да се логна :)
Както и да ви отговоря подобаващо :) Може би друг път :)
Кой каквото си знае, да си го знае за себе си. Тук си споделяме друго, нали?
Приятна вечер, г-не :)

no1name

P.S. Когато се науча да качвам клипчета в тубата или вибокса :), ще ви изпратя адреса на интервюто си. А като си инсталирам скенера, ще кача в блога си и снимчица от интервюто ми във вестника. Ако желаете :), щото аз не искам :)
Благодаря за дългите безсмислени писанки, които вашите читателки са или ще прочетат. А кой какво е разбрал въобще не ме интересува. Важното е аз какво разбрах :)
цитирай
43. kosara2008 - !!! ....щастливо -:)ш...:)
06.11.2010 19:21
и е толкова отпускащо,когато
ваеш
почти в дихание
шепнеща,
в лунна блясъчност окъпана...красота!,приказен е този миг...


ама тя, вечерта си е много вълнуваща многоезичнамразмадам от коменс нумер 39:))))и от други намерца,де...пфу, че...

Краси,що не го триеш това...
цитирай
44. henzelski - Не знам
06.11.2010 19:23
вие какво си споделяте с мен, Анонимен 42, но аз нищо не си споделям с вас. Просто отговарях на коментарите ви.
Приятна вечер и от мен!
цитирай
45. veninski - Поздрави от Родопите, Краси!
06.11.2010 19:24
Поздрави от Родопите, Краси!
цитирай
46. анонимен - Брях, Едревия!
06.11.2010 19:27
Бий тъпана на известността в Габрово. Де да знам има ли байряк, мъ он ЕВАЛА на Понтиса шъ го връча. Тъй то, мазник не се дави лесно. Пфу, да ме изпревари с последната глава туй Момче Понтис. Шъ му пратя и праисторически ръкописи, та блога да въздъхне от КРАСОТИ :***&DDD
цитирай
47. анонимен - всичко ти едното и същото
06.11.2010 19:31
мазало до гуша, бегай ....
цитирай
48. анонимен - шъ започна да те харесвам брях,
06.11.2010 19:33
brqh написа:
Бий тъпана на известността в Габрово. Де да знам има ли байряк, мъ он ЕВАЛА на Понтиса шъ го връча. Тъй то, мазник не се дави лесно. Пфу, да ме изпревари с последната глава туй Момче Понтис. Шъ му пратя и праисторически ръкописи, та блога да въздъхне от КРАСОТИ :***&DDD


този хензел се омазал в кендзав стил
цитирай
49. henzelski - Сари,
06.11.2010 19:35
приказните мигове при теб намирам, всеки път, когато в блога ти влизам...;)
Ами не го трия това, щото нали, пуста демокрация...;)))
цитирай
50. henzelski - Васко,
06.11.2010 19:37
поздрави от Стара планина!
И да пускаме кепенците,
че на работа аз ще вървя.
;)))
цитирай
51. анонимен - параметрите му са
06.11.2010 19:39
no1name написа:
henzelski написа:
На добрата ми памет помага опцията "Мои коментари", където и за по-малко от 5 минути намирам, каквото ми трябва.
Не се слагам сам на първа страница, иначе все там щях да вися като енергоспестяваща лампа, щото съм от Габрово...
И анонимните не си ги избирам сам, а ако съм сгрешил за тях, не е болка за умиране.
А щастието ми се усмихва от постинга, не го ли виждате?!
Едни се подвеждат, с други се повеждаме, а с трети се гледаме под вежди, защото такъв е животът и шарен е светът.
Пожелавам ви приятна вечер!


При това признание :), мисля, че твърде малко коментирате, за да се ориентирате за 5 минути :)
Но не това е от значение, както и вашето явяване на първа. Важно за мен беше, че ви застина усмивката, г-н хензелски. Защо? Да не би да проявих неодобрение някъде? ...Да, прав сте, беше абсолютно неодобрение :), което ми попречи да ви възхвалявам. А колкото до желанието ви да станете известен, заявено във вашето интервю, мисля, че трябваше да уточните с какво. Двойнствената при(по)рода се нуждае от определяне на параметрите на известността на всяка една от тях. И мисля, че поне за себе си изясних тази вечер тези ваши параметри :) А колкото до посетителите на вашия блог, прав сте, всеки получава това, което търси - подведен, поведен или ...
Каква ли ще е приятната вечер на онези дами, които толкова величаят ........ ви стих ( въпреки облечен в благо-прилични думи :)...
И за сведение - не съм нито монахиня :), нито проповедник :)



параметрите му са от мегданя в Габлово до "поздрав от планината" и няколко зализани стихоплетсва гарнирани с вай вай от позната агитка "неостаряващи" възклицателки :-))
цитирай
52. razkazvachka - ... не тялото -
06.11.2010 19:55
душата е, когато е съблечена от всички замъглени страсти:)))
цитирай
53. sparotok - жена
06.11.2010 20:40
Женското тяло е произведение на божественото изкуство, нали?
цитирай
54. tomich - Поздрави за този стих!
06.11.2010 22:07
Има две съвършенства. Голото женско тяло, рисувано от велики художници, известно като"акт" и Душата, която не може да се нарисува, но се усеща от друга сродна душа. За да се види и опише красотата на голото женско тяло, човек трябва да е естет. Ти си естет, приятелю. Затова на твое място бих трил незабавно всякакви тъпоумни "демократични" изцепки на олигофрени - те са несъвместими с изкуството, защото го мърсят и развалят естетичното удоволствие на нормалните хора.
цитирай
55. heartshapedbox - Много нежен стих, приятна вечер!
06.11.2010 22:14
Много нежен стих,приятна вечер!
цитирай
56. анонимен - :))))
06.11.2010 22:17

Брей, много акъл ти дават, бе, шефе! Ти си немаш достатъчно ли или тия така си мислят за тебе! Айде, утре уборка на района - в натюр, никакви душИ :))))
цитирай
57. lovehunter - Присядам
06.11.2010 22:46
тук, за да чета истинска поезия. Понякога изръсвам нещо, понякога си тръгвам тихомълком(в зависимост от настроението), но винаги с усещането, че съм на правилното място.
Този стих е класика, Краси, и съвсем не ме е страх да изрека това крайно определение... така се наричат тези неща, по дяволите!
Евала!
цитирай
58. henzelski - Еееех,
07.11.2010 07:46
brqh, а на мен ще пратиш ли от същите тия красоти, че да си оплакна очите на ранина...;)))
цитирай
59. henzelski - Анонимен 47,
07.11.2010 07:48
ами бегай, де, какво си увиснал тука като сопол...;)))
цитирай
60. henzelski - Анонимен 48,
07.11.2010 07:50
винаги съм казвал, че brqh си е за харесване, че и за друго става, ама кой да ме чуе, глас в пустиня е тва, моето, ееееех...;)))
цитирай
61. henzelski - Анонимен 51,
07.11.2010 07:54
а ти и за гарниране не ставаш, камо ли за гарнитура! И да те светна, че Габрово и Габлово имат нещо общо единствено с твоята неграмотност...;)))
цитирай
62. ckarlet - Прекрасно е, Краси! Поздрави и от ...
07.11.2010 07:56
Прекрасно е, Краси!
Поздрави и от мен!
Усмихнат ден ти желая!
цитирай
63. henzelski - Разказвачка,
07.11.2010 08:00
твоят коментар ми напомня ето за това:

"Не остарявай, Любов! Ето завесата пада...
Кратък поклон и тръгни гола, нахална и млада.
С нокти и зъби докрай своята чест отстоявай!
Не остарявай, Любов! Моля те, не остарявай!"
цитирай
64. henzelski - Анонимен 53,
07.11.2010 08:03
понеже не съм те упълномощил да отговаряш вместо мен в моя блог, изтривам коментара ти!
цитирай
65. henzelski - Приятелю Спароток,
07.11.2010 08:04
точно така е!
цитирай
66. henzelski - Приятелю Томич,
07.11.2010 08:24
предполагам, че и други четящи тук, са се досетили защо заглавието на стихотворението ми е "Акт", но единствено ти формулира толкова точно и вярно тази връзка. Като един истински естет, какъвто винаги си бил! Благодаря ти за коментара, приятелю!
А що се отнася до изцепките на олигофрените, тя, простотията, по хората ходи, при повечето се задържа за по-дълго, а при някои остава до гроб. И понеже простотията е навсякъде около нас, заедно със своята дружка неграмотността, редно е да им се даде поле за изява, така или иначе те сами ще си го вземат, нали, виждаме това всеки ден... По-важното е да не им отделяме толкова внимание, а и всяко чудо е за три дни...;)))
цитирай
67. henzelski - Приятна
07.11.2010 08:27
беше вечерта ми, Нeartshapedbox, а нощта - работна...;)
Усмихната да е неделята за теб!
цитирай
68. henzelski - Анонимен 56,
07.11.2010 08:31
каквото дават, вземам и кътам за черни дни, така съм научен, пък кой каквото ще да си мисли за мен, включително и ти...;)))
цитирай
69. henzelski - Роска,
07.11.2010 08:39
истинската поезия няма собствен блог, но пък я има тук-там, просто среща се при теб, при някой друг, за да се срещнем и ние с нея. Правилното място на поезията е в душите, умовете и сърцата ни и ти знаеш защо, приятелю...;)
цитирай
70. henzelski - Скарлет,
07.11.2010 08:42
благодаря ти, мила! Усмихваш ме, ти...;) Както всеки път, когато се отбиваш тук.
цитирай
71. анонимен - :))))
07.11.2010 08:49
henzelski написа:
благодаря ти, мила! Усмихваш ме, ти...;) Както всеки път, когато се отбиваш тук.


И мен ме усмихвате всички, дето се отбивате тук :):):) Голямо усмихване,брей, голямо чудо! :))))
цитирай
72. henzelski - Анонимен 71,
07.11.2010 08:53
а ти какво очакваш? Да се мръщим, псуваме и подиграваме един на друг ли? Искрено съжалявам, че не оправдаваме очакванията ти...;)))
цитирай
73. анонимен - Хм
07.11.2010 09:37
henzelski написа:
а ти какво очакваш? Да се мръщим, псуваме и подиграваме един на друг ли? Искрено съжалявам, че не оправдаваме очакванията ти...;)))


Много кахърен ми се видиш, браtO, че даже и кАмпанито ти :D
Де са г-жа миаа и г-ца :) Блага? На рандевуто в 11.11 ли :P
цитирай
74. henzelski - Не им
07.11.2010 10:09
държа сметка, Анонимен! Но пък ти можеш да им подържиш...
;)))
цитирай
75. viv13 - Чела съм стиха и преди.
07.11.2010 12:37
Погледнато в контраст с музикалното допълнение, усещането е за печал. За мен поне...:(
И ще прочета другите назад друг път.
цитирай
76. henzelski - Вив,
07.11.2010 12:54
щом го помниш, значи ти е направило впечатление, което определено ме радва...;) А музикалното допълнение, всъщност, е ориентир към това, кое стои на първо място.
Благодаря ти за коментара, приятелко!
цитирай
77. viv13 - Естествено, внушението още в стиха е към душата.
07.11.2010 13:12
Което не пречи тя да е и с удължен тон в струните.
Ето сега препрочитам и една красивокамбачеста усмивка пращам :).
цитирай
78. henzelski - Приех от теб, Вив,
07.11.2010 13:42
една красивокамбанчеста усмивка и ти отговарям с две приятелски усмивки от подножието на Стара планина...;);)
цитирай
79. aqualia - Самото съвършенство е...
08.11.2010 21:52
Самото съвършенство е, когато влюбен мъж рисува с думи, или с устни, или с ръка...
цитирай
80. henzelski - Aqualia,
10.11.2010 13:39
през ученическите ми години моите рисунки бяха давани за пример пред целия клас, как не трябва да се рисува. Хич не ми се вярва да съм постигнал не съвършенство, а дори миниатюрен напредък оттогава досега...;)))
цитирай
81. aqualia - ;))), е..
10.11.2010 20:45
;))), е, ти знаеш!
цитирай
82. henzelski - Aqualia,
11.11.2010 15:16
"Знанието е сила." и нека Силата бъде с теб!
;););)
цитирай
83. queerfish - Хай Краси!
15.11.2010 09:51
Душата, приятелю, е онази
частичка от нази,
дето, дори и несъвършена,
изпълва те с любовта ти възвишена!

Поздрав най-сърдечен от мен и моята душа! ;) :)
цитирай
84. henzelski - Хай, Снежинка!
16.11.2010 15:35
На душата, приятелко, и прилича
друга душа до смърт да обича...
И понеже "до смърт" май е плашещо,
нека я обича като моята...за щастие!
цитирай
85. meiia - Съвършенството
17.11.2010 13:51
се вая отвътре. Мъдра е природата...
цитирай
86. henzelski - Природата
17.11.2010 14:06
на жената е по-мъдра, мисля си, Мeiia...;)
Но в един патриархален свят подобни мисли не се котират.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: henzelski
Категория: Изкуство
Прочетен: 4425688
Постинги: 392
Коментари: 17661
Гласове: 74434
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930