Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2009 11:38 - Предизвикано
Автор: henzelski Категория: Изкуство   
Прочетен: 15351 Коментари: 101 Гласове:
2



Анонимните... Те са като незнайните юнаци. Уж ги има, ама ги няма. И не се знае, дали са юнаци или глупаци. Ту едното са, ту другото и все не успяват да се определят към кое от двете клонят. Но пък се клонират юнашката.
Анонимните... За тях май трябва да се говори в среден род и като за нещо започнато, ала недовършено. Те така си и изглеждат, но вгледаш ли се в тях поотделно, изчезват подобно призрачна мъгла.
Анонимните... Нямат имена, ала могат да се представят със всяко едно име. Това обаче никакво представяне не е, а представление на Незнайните. И те го изиграват подобаващо, имитирайки стила на този или тази, чието име временно ползват. При тях всичко е временно. Те живеят заради мига, който не е техен, но пък могат да си въобразят, че е. Мигът, в който си някой друг, защото не искаш да бъдеш себе си. А и няма такова нещо като "себе си" в анонимността.
Анонимните... Те са част от тълпата, която по един и същи начин и с едни и същи децибели реве "Осанна!" и "Разпни го!"... Те са солта на земята, но повече от щипка сол никога не стават. За тях в библията е казано: "Блажени низшите духом и тяхно е царството небесно", защото там - в царството небесно - всички ще сме анонимни.





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tili - Какво те е
26.06.2009 12:20
замъчила тази мисъл Поете? Всеки по пътя си. И аз в ранната си младост бях пуснала нещо за анонимните и кво? Копай си градинката и се наслаждавай на цветята! ;-)))
цитирай
2. анонимен - Вслушай се в думите на tili
26.06.2009 12:46
и престани да спамиш!
цитирай
3. djgator - Краси
26.06.2009 13:08
Ако не им позволят да коментират и не толерират снимки на коне,цветя или актриси например- ще изчезне това зло.
цитирай
4. анонимен - прозаик
26.06.2009 13:12
И в прозата си същия некадърник като в поезията. Просто не знам как го правиш.
цитирай
5. stix - Виртуалното пространство - цар...
26.06.2009 13:13
Виртуалното пространство - царството на анонимните... :)
цитирай
6. анонимен - Ти самия толерираш хвъркати никове, с неизписано
26.06.2009 13:27
в тях Силва Грийн. И си праведен ГЬОНСУРАТ мислиш.
Непълен, освен с лой, си без нея. Сам си въртиш брояча, болен за величие и бездарен накуп.
Чакаме с истинското си име да защити брат си под тази пошла анонимност, която написа.
цитирай
7. henzelski - Ами аз
26.06.2009 13:44
си копая в градинката, Лиляна, ама и анонимковците копат подире ми, както добре се вижда и то не само в настоящия постинг...;)) Копат като къртици, а не като градинари да копаят, и ми разравят пейзажа, че и на купчинки го струпват, биля...;)))
Та затуй, де!
цитирай
8. henzelski - И там, и тук
26.06.2009 13:47
сенките са анонимни, Скарлет...
цитирай
9. henzelski - Слушам,
26.06.2009 13:48
Анонимен 3! А дали не трябва и да ти козирувам...;)))
цитирай
10. henzelski - Злото
26.06.2009 13:51
не подлежи на изчезване, Веско! За съжаление...
цитирай
11. cornflower - въведи модерация
26.06.2009 13:52
изтривам анонимници без лица и клониги още на входа!
цитирай
12. henzelski - Анонимен прозаик,
26.06.2009 13:53
това не е проза, а публицистика. Сега кажи едно "Благодаря!", затова че научи нещо ново...;)))
цитирай
13. henzelski - Анонимниците
26.06.2009 13:58
са във всяко едно пространство, Stix, но най им прилича празното...;)))
цитирай
14. henzelski - Анонимен 7,
26.06.2009 14:03
не само мисля, но и знам, че ти си гьонсурат, понеже баш на такъв си мязаш...;)))
А истинското мое име е в профила ми. Нещо, което ти нямаш, Анонимен.
цитирай
15. henzelski - Въвеждането
26.06.2009 14:08
на модерация, Люба, в случая, е вид принуждение. А аз не обичам да бъда принуждаван и то не само в случая...;)
цитирай
16. sowhat - бе и аз мразя да ме принуждават
26.06.2009 14:19
но съвсем непринудено забраних анонимните.
с чиста съвест.
някой ако умира от желание да ме плюнчи, да си направи труда за един ник поне.
пък аз ще реша в последствие дали да му посоча като отговор превода на ника си или че росица ме роси :)
цитирай
17. анонимен - :)))
26.06.2009 14:27
Поздравявам те с един стар куплет:

"Страхувам се от занаятчията:
той може
с еднакво усърдие и без въпрос
да скове и на царя ложе,
и кръст за Исус Христос".

В слечая занаятчията е анонимникът...
цитирай
18. анонимен - ти си истински поет-дори и в проза!
26.06.2009 14:28
и си много провдив, особено за царството небесно- където всички ще се представим, както майка ни е родила-без дрехи, без маски, без имена... А колкото до този свят, където всичко е суетно, ще ти кажа какво рече дядо ми и никога не ще забравя- Виж му акъла-па му крой капа...Така че с име или без;)))
цитирай
19. henzelski - Мнозинството
26.06.2009 14:29
от анонимковците си имат никове, Соу, но предпочитат да плюят анонимно, защото им е съвестно да го правят с ника си...;))) Пък и тогава ще се види те какво пишат и колко никой не ги чете. А като анонимковци все пак някакво внимание им се обръща, нали...;)
цитирай
20. henzelski - Страхотен
26.06.2009 14:33
стар куплет, Слави! Сътворен от патил и препатил...
Поздрав и от мен!
цитирай
21. diati - да,
26.06.2009 14:34
скриват името си, но показват истинските си мисли и лице
цитирай
22. eleonoraknyazheva - Въведи модерация, Краси.
26.06.2009 14:38
Има си правилник, така че ползвай правата, които ти дава.
Успех.:)
цитирай
23. henzelski - Аз съм
26.06.2009 14:40
само един обикновен човек, Анонимен 19. И единствено като такъв си драскам разни неща в блога. А на твоя коментар подхожда евъргрийна на Канзас "Прах във вятъра"...;)

http://www.youtube.com/watch?v=goHYC6sfS2Q
цитирай
24. анонимен - Хубаво постче!
26.06.2009 14:44
Но защо не го погледнеш и от другата страна?Ето ме примерно мен.Чета ви произведенията в блога от 3-4 години всеки ден.Почти всичките ви знам.Интересни сте ми много.Пишете супер и под темите ви очевидно очаквате мнения!Аз от своя страна пиша грамотно, но просто грам идейки за постове като вашите не ми идват на ума.И поради тази причина не си правя блог, защото в него няма да има нищо.Когато някоя тема ме заинтригува аз коментирам и естествено съм анонимна.Това, което пиша го казвам пред всички хора и в живото и окото ми грам не мига.Това е!
И сега и моя въпрос-каква ще е разликата ако след като изкоментирам се подпиша отдолу като "малка сладуранка" или пък "тъпа патка" примерно!Това какво ще промени?Ще разкриете ли анонимността ми?
цитирай
25. henzelski - Тоест,
26.06.2009 14:48
вземат предпазни мерки, анонимковците, Diati. Ами че и те душа носят, пардон! - душица. Защото са дребни душици, горкичките...;))
цитирай
26. henzelski - И на тебе
26.06.2009 14:50
да кажа, Княгиньо, че модерацията / в случая / е принуждение, а хич не го обичам това.
цитирай
27. анонимен - На мен ще ми отговорите ли авторе?
26.06.2009 15:00
henzelski написа:
вземат предпазни мерки, анонимковците, Diati. Ами че и те душа носят, пардон! - душица. Защото са дребни душици, горкичките...;))


Това беше доста обидно!
Подпис: тъпата патка от номер 25
цитирай
28. henzelski - Здравей, Анонимна!
26.06.2009 15:02
Коментирайки анонимно, както и да се подпишеш, нищо няма да се промени. Ни за тебе, ни за мене...;)
Казваш, че не ти идват идеи за постинги и поради тази причина не си правиш блог. Тук има и други като теб, които обаче имат блогове и съответните никове. Те също не публикуват, то не е и задължително, а само четат и коментират, както правиш и ти. Но за разлика от тебе, те не са анонимни.
цитирай
29. henzelski - Няма нужда
26.06.2009 15:06
да ти отговарям, Анонимен 28! Ти сам си си отговорил със подписа, но си сбъркал номера. Твоят е 28, а не 25...;)
цитирай
30. анонимен - 25 и 28 съм все една и съща!
26.06.2009 15:16
Благодаря за отговора, но все пак той няма да ме накара да си направя блог.Няма смисъл според мен!
Все пак се надявам, че по-малко автори тук ще си заключват блоговете тъй като не всички анонимни коментираме само когато имаме да кажем нещо лошо.
Ако имах блог никога не бих го заключила!Успех в начинанието все пак, а аз отивам да плача за Джако и няма да досаждам повече.
цитирай
31. анонимен - много е просто и лесно
26.06.2009 15:18
забрани си анонимните
нищо не изключва и сам да си си анонимен
в целия блог само на теб брояча ти космически се върти
глей свят да не му се завие

Иван
цитирай
32. henzelski - Анонимна,
26.06.2009 15:26
поне за моят блог мога да кажа, че нямам никакво намерение да го заключвам по същата причина, която ти си посочила в последния си коментар...;)
цитирай
33. henzelski - Анонимен 32,
26.06.2009 15:42
вече три пъти обясних тук защо не си слагам модерация и четвърти път няма да има...;)
Ако сам се коментирах и си отговарях, досега да съм надхвърлил 200 коментара...;)))
Броячът ми се върти, защото постингите ми се четат най-вече анонимно и то от доста хора. Това отдавна съм го забелязал. Между другото, аз също чета анонимно в повечето случаи, но коментирам само с ника си.
В blog.bg има над 50000 блога. Завиждам ти, че можеш да ги наблюдаваш всичките, Анонимен! Та как ли иначе ще знаеш, че само на мен броячът ми "космически се върти"...;)))
И още нещо Анонимний наблюдателю. Ако хвърлиш едно око на "Препоръчани", ще видиш, че и други броячи се въртят "космически". Но пък как прекрасно е да виждаш само моя...;))) Ами четат хората, не си играят на ашици като тебе!
цитирай
34. анонимен - Я па тоя!
26.06.2009 15:56
Ако те е страх от анонимни, значи си мухъл!
А оспори го!!!

8==о
цитирай
35. henzelski - Да съм
26.06.2009 16:00
казал някъде или показал, че ме е страх от анонимни, Злика? Я, па ти! ;)))
цитирай
36. floe - Понякога има нещо загадъчно и тайнствено...
26.06.2009 16:00
...но е толкова рядко явление, че не си струва да се отбелязва. В по-прозаичния смисъл или те удря крива лопата, или ти мята пресни л*йна, или се подува от злоба като тлъст кърлеж.
Поздрави на Скарлет за формулировката, в която точно попадам: Мълчаливите Неанонимни
цитирай
37. henzelski - Поздрави
26.06.2009 16:07
и на теб, Мълчалива Неанонимна Floe! ;)
цитирай
38. lubopitstvo - Хъм,
26.06.2009 16:36
те са два вида-добронамерени и недобронамерени. Аз понеже съм чувствителна, не понасям недобронамерените.
В настройки съм премахнала възможността да коментират. Това е и хубаво, и лошо. Някои имат много добри мнения, но пък други-обиждат. Последният път бях наречена..., айде няма значение..
цитирай
39. анонимен - lubopitstvo,
26.06.2009 16:44
кажи как си била наречена :-P

Кензалски, след като ги обсъждаш, значи си по-слаб от тях. Мислиш ли, че мен не ме налазват? ;-)
цитирай
40. анонимен - След като си им пуснал на анонимчОвЦИТЕ
26.06.2009 16:51
тази прочувствена песен, то видно хептен не можеш без тях. Личи, че чуваш правдивият им глас - кога излиза боклук под перото ти, те го смазват с добропожелателна критика. Белким се осъзнаеш, ама ти не - че жениците и момите без теб к`во прайват неухажвани :D
цитирай
41. byrkanica66 - Някоя си
26.06.2009 16:56
Аз съм обидена защото не съм плюла никого.Това че си анонимен не си застрахован.Аз плучих -От каква кучка си се пръкнала .А майка ми е починала.
цитирай
42. henzelski - Аз съм наричан
26.06.2009 17:29
от тях какъв ли не, Lubopitstvo, но от това наричане такъв не съм станал, че и намерение нямам да ставам...;)))
цитирай
43. miralyub - Оставяй ги, трий само най- брута...
26.06.2009 17:34
Оставяй ги, трий само най- бруталните. Нека им гледат простотиите другите. И не им отговаряй, подминавай.
Лошотията трябва да се показва като пример за неподражание... Инак как ще се излекуваме от нея.
цитирай
44. henzelski - Злика,
26.06.2009 17:37
ако аз обсъждам нечий текст, значи ли, че съм по-слаб от него...;))) Обсъждането няма нищо общо със слабостта и силата. Но ако ти, Злика, постоянно изопачаваш никнейма ми, означава, че намираш нещо общо между твоя вариант и себе си, та затуй и непрекъснато го повтаряш. Сам се досети за общото, Злика...;)))
цитирай
45. henzelski - Анонимен 41,
26.06.2009 17:53
аз не пиша песни, още по-малко пък прочувствени. И това не е видно единствено за теб. Колкото до анонимковците, останал съм с впечатлението, че те са тези, които не могат без мен. И съм постоянно на тяхно разположение...;))) Може би те оценяват този жест и ми спестяват критиката си. В блога ми няма нито една критика от Анонимен. Нито доброжелателна, нито недоброжелателна. И затова съм доста учуден от коментара ти. Нека ти кажа, че злобните подхвърляния, както и овациите, не са критика, Анонимен. Време ти е да го осъзнаеш! :D
цитирай
46. henzelski - Byrkanica66,
26.06.2009 17:58
плюенето у нас никога не е излизало от мода и няма никакви индикации скоро това да стане. За съжаление!
цитирай
47. henzelski - Мира,
26.06.2009 18:02
трия само коментарите, където се отправят обидни квалификации към коментиращите в блога ми. А така също и коментари, съдържащи вулгаризми и цинизми.
цитирай
48. maainis - Кензелски,
26.06.2009 18:11
ти си юнак или глупак, как мислиш брато.
Спри ги като ти пречат ама нали те сърби любопитство си ги гледаш любовно.
Мога и анонимно до ти кажа че си глупак ама ти си го знаеш. Значи нищо ново, трупай точки бездарнико, прославян от себеподобни.
цитирай
49. maainis - Да Кензелски,
26.06.2009 18:18
като ти видях клипчето, пак ти потвърждавам че имаш ниско IQ т.е. ти си доказан глупак.
Но не се стряскай, знай че в царството на слепците едноокия е цар.
Чао хубавец, радвай се на живота.
цитирай
50. jesusbg - http://jesusbg. blog. bg/nauk...
26.06.2009 18:19
http://jesusbg.blog.bg/nauka/2008/08/09/kratyk-psihologicheski-profil-na-anonimnicite.221137
цитирай
51. анонимен - пак съм 41 Анонимно Приказлив
26.06.2009 18:29
Думах за клипа "любовно" - ревлив, с който си ни озвучил, нас, неръкоположени да сме близко до бога-Творец.
Че то ако и песни пропишеш, ще изтрият Музиката като еманация на всички музи от Изкуството.
Ма ти дерзай и пропей като...аналогията е ясна :D
цитирай
52. tini4 - ... aнонимността мисля, е занимание самотно ;)
26.06.2009 18:35
"Срещнеш ли майстор на меча, покажи му меча си. Ако срешнеш човек, който не е поет, не му показвай стиховете си."
Много смелост се иска да се застане зад името, а дори и зад ника...
Поздрави, henzel!
цитирай
53. fabula - как успяха и теб да предизвикат?
26.06.2009 18:35
най-ги любя анонимните, когато не ми се мяркат, затова съм ги ограничила, но пък има едни Именити, дето са далеч по-зле... ;)

и nobody's wife на anouk

http://www.youtube.com/watch?v=PB339StDUB0
цитирай
54. maainis - Ха-ха-ха-ха
26.06.2009 18:37
Като задник на Кензанье

(преведох за още по глупавите от Кензелски)
Хубаво име имаш! Възторжено.
цитирай
55. ivesa - Не мисля,че в царството небесно сме...
26.06.2009 18:59
анонимни.Бог познава чедата си и не е възможно да ги сбърка.Блаженството на нисшите духом идва от способността им да се смиряват и да проявяват благородство,а не от тесногръдието им.
А анонимните са симпатяги.нямам нищо против тях,но съм против срещу грубия начин на общуване на някои от тях.Поздрави!:)))
цитирай
56. анонимен - :((((
26.06.2009 19:30
Мъчно ми е като виждам колко злобни хора има скъпи поете !:(((Дано си силен .
Знаеш ли какъв е моя съвет - спри да им отговаряш !
"УБИЙ ГЛУПАКА С МЪЛЧАНИЕ !"НЕ Е ЛИ НАЙ-ПРЕКРАСНОТО ОРЪЖИЕ?
Какво постигаш като им отговаряш -НИЩО и знаеш ли защо -защото ако имаха съзнание отдавна биха те оставили на мира .Като им отговаряш ти смяташ ,че то ще стигне до тях-НЯМА нали разбра то няма да стигне до тях защото те са едно НИЩО опаковано в гнусна форма!
Може би си задаваш основателния въпрос ,защо коментирам анонимно - много просто за да не ме залеят недобронамерените анонимни с помията си - те САМО това притежават в неограничени количества.
цитирай
57. feq - Малко хора тук пишат със собстве...
26.06.2009 20:10
Малко хора тук пишат със собствените си имена. Останалите АНОНимни или почти анонимни честно казано, взех вече и аз да ги разбирам.
При такава злоба и ярост човек поне името си чисто трябва да запази. Винаги ще се намери"доброжелател" да Ви очерни!
Във виртуала има всичко и човек трябва много избирателно да чете и коментира.
Не - на простотията и цинизмите!
Да бъдем толерантни един към друг!
цитирай
58. iliada - Краси!
26.06.2009 22:24
Чета и разбирам колко търпение е нужно да отговаряш на анонимните нападки и ще ти изпратя една китайска мъдрост. Когато отново някой недобронамерен завони - проста стани и отвори прозореца.........и не отговаряй.Ето и обещаното-
"Когато живееш с добри хора ,то сякаш си влязъл в оранжерия с орхидеи и след известно време преставаш да усещаш аромата им -така и ти ставаш като тях.Когато живееш с лоши хора ,сякаш си влязъл в магазин за риба и след известно време преставаш да усещаш вонята -така и ти ставаш като тях!"
Просто дори и да не триеш не отговаряй -поне аз така мисля!
Явно не бях права ,като се застъпих за всички анонимни- някой просто нищо не може да оправдае-ИЗВИНИ МЕ
цитирай
59. анонимен - Господи Боже, колко злоба и прос...
26.06.2009 23:31
Господи Боже, колко злоба и простотия има по таз земя българска :((((((
цитирай
60. henzelski - Добре дошъл,
27.06.2009 04:14
Мaainis! Като отявлен хуманист аз не мисля за себе си, а за хората. Но по начало сутрин мразим да мислим. Затова ме питай към обяд, ама да не забравиш, ей!
Простотията няма спирка, Мaainis, и ти много добре го знаеш. Казвам това, съдейки по блогченцето ти, което някой ден може и да предизвика интерес у някого, но този ден е нейде в далечното бъдеще.
Слава богу, Мaainis, че себеподобните ти са значително по-малко от моите. Иначе и досега да сме по дърветата...
цитирай
61. henzelski - Да, Мaainis,
27.06.2009 04:24
това IQ започва от теб и себеподобните ти, поне според Дарвин. Ти и себеподобните ти можете да се гордеете, че сте "родоначалници" на този коефициент. Затова и ние, благодарните вам, сме ви запазили в зоопарковете, за да се знае и помни, откъде тръгва родът Homo Sapiens. Поне според Дарвин.
цитирай
62. henzelski - Този линк,
27.06.2009 04:34
Джизъс, допълва казаното в моя постинг и заедно с това разглежда проблема откъм научната му страна...;) Благодаря ти!
цитирай
63. henzelski - Анонимен 52,
27.06.2009 04:51
какъвто и друг номер да си, все анонимен оставаш...;)))
Е, аз и затова не съм прописал песни, я! А що се отнася до музиката, спести си съжаленията, тъй като тя е дело на композиторите. И ако досега си мислил, че текстописец и композитор е едно и също, Анонимен, а то баш така излиза от приказките ти, време е да се доразвиеш умствено, че и да си плащаш за познанията, които досега все безплатно получаваш тук. Така, де...;)))
цитирай
64. henzelski - Добре
27.06.2009 04:58
казано, Тини, но макар и да е "занимание самотно" анонимността, изповядващите я умират да ни занимават със себе си и своите виждания, които не стигат по-далече от носа им. Затова и се секнат отвреме-навреме и понеже са чистофайници, мятат сополите си по нас...;)))
цитирай
65. henzelski - Вярно е,
27.06.2009 05:19
Fabula! "Именитите" се имат за ВИП и се изживяват като настойници в blog.bg, а дотам анонимковците все още не са достигнали.
А ти видя ли как Мaainis пак е подскочил маймунската веднага след твоя коментар? И той за Именит се има, и е такъв, но само в района на зоопарка...;)))
цитирай
66. henzelski - Щом като
27.06.2009 05:26
харесваш своите варианти на ника ми, Мaainis, значи си вложил в тях доста от себе си. Себелюбив си иначе, вижда се...;)))
цитирай
67. henzelski - Уважавам
27.06.2009 05:42
мнението ти, Ivesa, но никъде в постинга си не казвам отде иде блаженството на низшите духом, просто защото не знам. А бог и тук познава чедата си, които обаче за нас са анонимни. Такива ще сме и помежду си в царството небесно, но не и за бога, разбира се.
цитирай
68. henzelski - Анонимен 57,
27.06.2009 06:31
след като някой си е направил труда да напише и публикува коментар в моя блог, кой съм аз, че да не му отговарям?! Никого не искам да убивам, а и глупаци тук няма. "И най-мъдрият си е малко прост", Анонимен, но това не го прави глупак, нали...;)
Като отговарям на коментиращите в блога ми, стигам до общуване с тях, а и те с мен. Това го постигаме взаимно, Анонимен, което никак не е малко.
Анонимен 57, всеки тук е НЯКОЙ и е ЛИЧНОСТ, независимо как се отнася към мен, към теб или към когото и да било друг. Ако едно НИЩО реши да седне зад клавиатурата, да влезе тук и публикува коментар, нищо няма да се получи, повярвай ми...;))
Дали ще коментираш анонимно или не, си е ЛИЧНО твоя работа, Анонимен, и затова не те питам. А аз не мога да искам от всички анонимни и неанонимни да бъдат добронамерени с мен. Нито пък мога да се харесам на целия сайт, пък не се и мъча. А що се отнася до помията, "Който го е страх от мечки, да не ходи в гората"...;)
цитирай
69. henzelski - Името
27.06.2009 06:36
в профила ми си е моето собствено и хич не се притеснявам, че някой може да го очерни, Фея. Ми ще го избриша, както е казал поетът...;)
цитирай
70. henzelski - Сърце
27.06.2009 06:42
не ми дава да не отговарям на анонимните, Илиана! И те душа носят, а "душа в душа се отразява", както се пее в една песен на "Сигнал"...;)))

Не само те извинявам,
но и Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
71. henzelski - Че що
27.06.2009 06:46
само по земята българска, Анонимен 60? Злобата и простотията нямат родина, нито пък национална принадлежност имат...
цитирай
72. feq - Да, Краси...
27.06.2009 08:46
henzelski написа:
в профила ми си е моето собствено и хич не се притеснявам, че някой може да го очерни, Фея. Ми ще го избриша, както е казал поетът...;)


Знаеш приказката за Лошата дума, нали?

Горчилките в душата и разочарованията как се заличават? Питам по-човешки... да не намесваме животните / в случая мечката/...
цитирай
73. henzelski - В приказката
27.06.2009 09:11
за Лошата дума, Фея, дърварят и мечката са приятели. А аз от приятелите си не мога да се оплача. Анонимковците пък просто не ги знам кои са и защо са, та няма как те да оставят разочарования у мен, нито пък "горчилка в душата".
цитирай
74. henzelski - Оставил съм ги
27.06.2009 09:14
да изразяват каквато си щат част от себе си, Laurencia...;) И с Анонимните, и без тях при нас е весело, нали...;)))
цитирай
75. sahaj - БРАВО
27.06.2009 11:13
Напълно съм съгласен с теб, много е лесно да се скриеш зад анонимноста без всякаква идентичност и да пишеш какво ли не .
цитирай
76. henzelski - Точно
27.06.2009 11:23
защото е лесно, мнозина го правят, Sahaj...;)
цитирай
77. анонимен - Всеки с написаното - с ник или без такъв -
27.06.2009 11:29
анонсира "съдържанието" от себе си.
:)
цитирай
78. palisandar - Маските говорят повече от лицата !
27.06.2009 12:01
Маските говорят повече от лицата !
цитирай
79. basta - :)
27.06.2009 15:55
Мда...то като се замислиш, навсякъде бъка от такива отношения...това тук в блога е само частен случай..
В моя блог на няколко пъти имах подобни набези, и от анонимни, и от блогери...някои от анонимните всъщност бяха едни стаааари мои приятели, с които отраснах заедно и с които в един момент...се разлюбихме...
Имах глупостта да им дам достъп до блога си...тогава ми беше кофти, като ми окаляха блога...ама сега като се обърна назад, ми е чак смешно...
Големо мазало беха напраили))))
Изкараха ме черен дявол, направо антирхист, дето има една приказка)))
Ми какво пък, всеки има право на мнение, да са живи и здрави всички.)))))

Аз...щото...нали знаеш...научих се да летя...та затва вече не ме докосват тия работи и отношения...там където съм...))))
И ти гледам се забавляваш...така де...животът е кратък...що да си хаби човек нервите за глупости...))))

Ето поздравче от мен
В този облачен ден
Да ти разведри душа
Тази песничка добра
)))))))


http://vbox7.com/play:2803e1ce
цитирай
80. henzelski - Анонсира
27.06.2009 16:41
част от "съдържанието" волю или неволю, Рlastici...;)
цитирай
81. henzelski - С маски
27.06.2009 16:43
или "по лица" не можем да се скрием от себе си, Рalisandar...;)
цитирай
82. henzelski - "Елиминация"
27.06.2009 16:46
ми звучи прекалено зловещо, Скарлет, пък и аз не се изживявам като терминатор...;)
Благодаря ти за линка!
цитирай
83. henzelski - Разбира се,
27.06.2009 16:51
че се забавлявам, докато отговарям на щуротиите, ръсени най-вече анонимно в блога ми, Бастиянова. Ама то от високо това май по-добре се вижда...;)))
Благодаря ти за музичката!
цитирай
84. basta - :)
27.06.2009 18:00
така си е...аз съм определено привърженик на птичия поглед...
не винаги е лесно да се стигне до там...ама трудното е винаги по-добре оценено (и съответно по-ценно) от лесното...

лека!
цитирай
85. henzelski - Леко
27.06.2009 19:13
да ти е и на теб, Бастиянова! Както в небето, така и на земята...;)
цитирай
86. sahaj - имам чувството
27.06.2009 22:31
че някои анонимен отново мъти нещата в блога умишлено ама дано му се стъжни компютъра вирус да му хване та да не може да сиго оправи хахахахах
:)))))))))))))))))))))
цитирай
87. henzelski - Ох,
28.06.2009 14:05
той да е само един анонимкото, на ръце щяхме да го носим, ама много са и де толкоз ръце, Sahaj...;)))
цитирай
88. enjoy6 - Съгласна съм с теб приятелю,
30.06.2009 21:22
аз както може би се досещаш обичам да чета, а не да публикувам, не защото няма какво да кажа, а защото мисля, че не всеки умее да го прави толкова забавно и интересно, че да заслужи вниманието на ценителите на словото.:)
Но, аз си имам име и съм се регистрирала в блога и с това съм засвидетелствала уважението си към всички, чиито блогове посещавам и коментирам!
Усмихнати поздрави от мен!
цитирай
89. emikelangello - Анонимният е абсолютно безвреден!
01.07.2009 03:48
На него не можеш да се довериш, така че... не би трябвало да се чувстваш и предаден от него! какво друго има значение?! Достатъчно разумни сте всички за да успеете да преодолеете човешките слабости на другите!
цитирай
90. henzelski - Общо-взето
01.07.2009 13:53
това се опитах да обясня на анонимната по-горе в коментарите, Енджей, но тя кой знае защо упорито държеше на своето. Защитавайки тезата, че от всеки анонимен блогър не става...;))
Усмивките ми за теб, приятелко!
цитирай
91. henzelski - Ако е така,
01.07.2009 13:58
както казваш, Еmikelangello, то и човекът е абсолютно безвреден. И двамата знаем, че зад всеки анонимен стои човек.
цитирай
92. emikelangello - Не е точно така, henzelski :)
01.07.2009 14:38
Наистина зад всеки анонимен стои човек, но същото важи и за тези, които не са анонимници. :) И все пак ти възприемаш анонимниците и не-анонимниците като 2 различни породи. В този случай, качеството "човек" изгубва значение от самосебе си. :) Любопитно ми е, според теб с какво може да бъде вреден един анонимен? Аз имам някакъв отговор, но ми е интересно какво мисли по този въпрос авторът на този постинг. :)
цитирай
93. henzelski - Нищо подобно,
01.07.2009 15:23
Еmikelangello...;) Възприемам ги като една и съща порода, чието латинско название е Homo Sapiens. ;)))
Анонимният не е по-малко човек от неанонимния. Само дето е неизвестен, нищо не знам за него. Което, пак да кажа, не го прави по-малко човек от другия, който е дал за себе си някакви данни, без значение дали са истински или не. Просто ги има, нали разбираш... Ето защо анонимният човек може да бъде вреден или полезен със същото, с което и човекът като цяло.
цитирай
94. emikelangello - Разбира се, че е човек!
01.07.2009 15:52
Само че анонимният в интернет пространството не би трябвало да бъде вреден заради ограниченията, които сам си налага. Не вярвам да имаш едно и също отношение към този който се представя и този, който има често срещаното тук име - "анонимен". Изключвам факторът "човек", защото в случая той няма пряка допирна точка с темата. Става въпрос за това, че е изключено един анонимен да спечели доверието ти така както би го направил например един представящ се блогър (пък бил той и най-страхотния лъжец на Света). В такъв случай, как точно би ти навредил анонимникът?! :)
цитирай
95. henzelski - Не казах ли вече,
01.07.2009 16:50
че във виртуалното пространство, според мен, неанонимният и неанонимният се различават единствено по представата, която имам за първия, и липсата на представа, относно втория. Като не бива да се забравя, че аз като неанонимен, преди да се логна в сайта, съм анонимен. И като така мога да чета и да коментирам, където това е възможно, като анонимен. Анонимността е вид превъплъщение, достъпно за всеки един от нас. Ето защо спечелването или загубването на моето доверие няма нищо общо с анонимността, респективно, неанонимността. А и аз по начало съм си доверчив. Щом съм с истинското си име в профила...;) Искам да ти кажа, че това, което за теб е изключено, за мен е нещо съвсем естествено. Анонимният и неанонимният еднакво лесно могат да спечелят, а и да загубят, доверието ми. Както всеки един човек в реалността.
цитирай
96. emikelangello - Мисля, че доста се отклонихме от нещата...
02.07.2009 13:33
Във всеки случай се радвам, че си така благоприятно настроен към околните! Само се пази! :) До скоро!
цитирай
97. henzelski - До
02.07.2009 14:16
скоро, приятелю! ;)
цитирай
98. sofiya - ...и какво ти пука?
02.07.2009 17:42
Нека те четат, нека критикуват или злобеят, нека се възхищават и бледнеят.....по-добре на хората в устата....па макар и анонимни...
цитирай
99. henzelski - "По-добре на хората в устата,
02.07.2009 18:30
отколкото в краката", гласи поговорката, нали? Но трябва да си бил и на двете места, за да знаеш къде е по-добре. А и какви крака има, Sofiya, па макар и анонимни...;)))
цитирай
100. sofiya - олееее, уплаши ме!
03.07.2009 15:26
ама никак не ми пука от краката, мен ми пука от главите им, които раждат гадорийки всеки ден, но не в Блог.БГ а в реалиите, в делника....
цитирай
101. henzelski - Гадорийките
03.07.2009 17:07
във виртуала са по-безобидни, също както и анонимните им носители. А в реалното пространство съдебното прозвище на анонимния е "неизвестен извършител".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: henzelski
Категория: Изкуство
Прочетен: 4424342
Постинги: 392
Коментари: 17661
Гласове: 74434
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930