Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. varg1
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. deathmetalverses
14. samvoin
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. varg1
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. deathmetalverses
14. samvoin
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
11.06.2009 09:27 -
Страховете ми
Страхувам се,
че този мой копнеж по теб
ще ме превърне
в мебел - стол или диван,
където
нощем
ще отпочиват
хубавите ти крака,
а може би
сутрин...
Страхувам се,
че щом ти стана неудобен,
ще ме преместиш
в другата стая.
Временно...
Страхувам се,
защото там
е препълнено
с мебели.
че този мой копнеж по теб
ще ме превърне
в мебел - стол или диван,
където
нощем
ще отпочиват
хубавите ти крака,
а може би
сутрин...
Страхувам се,
че щом ти стана неудобен,
ще ме преместиш
в другата стая.
Временно...
Страхувам се,
защото там
е препълнено
с мебели.
1.
анонимен -
А НА ТЕБ ТИ ЗАСИЧАМ БРОЯЧА
11.06.2009 09:32
11.06.2009 09:32
ДО ОБЕД ДА СИ НАВЪРТЕЛ 1000 ПРОЧИТА И ПЕЕСЕ-СТО И ПЕЕСЕ КОМЕНТАРА НА ЖЕНСКИТЕ В БЛОГА
верно ли си крал стихове от дакота, поради изчерпване и затова момичето си изтри блога?
цитирайверно ли си крал стихове от дакота, поради изчерпване и затова момичето си изтри блога?
ти засичам колко глупости можеш да изръсиш в един коментар, Анонимко...;))) Засега изоставаш с времето, активизирай се, моля те!
цитирай
3.
анонимен -
Братко,
11.06.2009 09:51
11.06.2009 09:51
това е много стегнато и добро стихотворение.
Поздрав!
цитирайПоздрав!
и на теб, Слави, но ти пък изоставаш със стиховете за сметка на публицистиката, където също си много добър, ама не е там работата...;)
цитирайЕх, че хубаво си го казал: "Страхувам се,
че този мой копнеж по теб
ще ме превърне
в мебел - стол или диван,..." :) Страховете са опасна работа - сграбчват ни, не искат да ни пуснат, късат парченца душа...Но, ние за това сме на земята - да ги побеждаваме, нали? Хубав ден!
цитирайче този мой копнеж по теб
ще ме превърне
в мебел - стол или диван,..." :) Страховете са опасна работа - сграбчват ни, не искат да ни пуснат, късат парченца душа...Но, ние за това сме на земята - да ги побеждаваме, нали? Хубав ден!
Сладко стихче,а коментар № 1 си го бива-като гледам скоро ще си на 150 протича ,колкото му е да се изпълни пожеланието !:)))))))))))
Желая ти все такъв успех сред дамската публика и доброжелателност от мъжката ,каквато усещам!:)
цитирайЖелая ти все такъв успех сред дамската публика и доброжелателност от мъжката ,каквато усещам!:)
Мariani! ;)
Вярно е, че страховете "късат парченца душа", но пък и ние все кърпим и като така някак си се справяме със страховете си.
Хубав да е денят и за теб, Мariani!
цитирайВярно е, че страховете "късат парченца душа", но пък и ние все кърпим и като така някак си се справяме със страховете си.
Хубав да е денят и за теб, Мariani!
белким станаха 150 прочитите, Илиана...;) Така е то, когато Анонимко ми засича брояча...;)))
А ти ми пожелай успех сред анонимната публика, Илиана, зер, само с нея съм я позакъсал.
цитирайА ти ми пожелай успех сред анонимната публика, Илиана, зер, само с нея съм я позакъсал.
Ми като е тръгнало ще станат -няма и да след половин час КАЗВАМ АЗ !:))))))))))))
А това което искаш да ти пожелая,
ще направя най-накрая
щом узная, че изправил си грешка позната,
името ми не е с буква Я ,
а с буква А в средата:)))))))
цитирайА това което искаш да ти пожелая,
ще направя най-накрая
щом узная, че изправил си грешка позната,
името ми не е с буква Я ,
а с буква А в средата:)))))))
Ако толкова те е страх от Нея и мебелите й, ела при Мен - в моя дом почти няма мебели, чисто и светло е като в душа на Хемингуей:))))) Браво, поете!
цитирай
11.
анонимен -
ревизор - Колко дена ти трябваха,
11.06.2009 11:42
11.06.2009 11:42
за да се мебелира стихотворението ти, Поете?
И колко... хамали? ;-)
цитирайИ колко... хамали? ;-)
12.
анонимен -
добронамерен
11.06.2009 11:49
11.06.2009 11:49
Прекрасен стих,но той не може да стигне до тези
анонимни ,защото не е писан за тях. Те определено чувстват това и са бесни .
Поздравления за написаното!
цитирайанонимни ,защото не е писан за тях. Те определено чувстват това и са бесни .
Поздравления за написаното!
13.
анонимен -
въпросителна
11.06.2009 12:09
11.06.2009 12:09
глупак някога ще понесеш ли отговорност за лудостта си или не я искаш защото не знаеш какво е
колко хора трябва да пострадат за да се усетиш
или защото не го виждаш продължаваш
някой ден съвсем ще полудееш ако това изобщо е възможно
но сам си си виновен
цитирайколко хора трябва да пострадат за да се усетиш
или защото не го виждаш продължаваш
някой ден съвсем ще полудееш ако това изобщо е възможно
но сам си си виновен
Прежалваш се и ти и копнежа, важното е "хубавите крака" да си почиват, дали нощем, дали сутрин, щом са хубави, трябва да се съхраняват и отглеждат, защото красотата ще спаси света!
цитирайсъм го написал
името ти, Илиана.
При повторката обаче
малка грешка стана.
И докато аз прогледна,
"А" от първа буква
се превърна
в "Я" последна.
Ах, недей ме ти загърбва,
ей сега я правя първа!
;)))
цитирайимето ти, Илиана.
При повторката обаче
малка грешка стана.
И докато аз прогледна,
"А" от първа буква
се превърна
в "Я" последна.
Ах, недей ме ти загърбва,
ей сега я правя първа!
;)))
Пак ще кажа тука: "Брях!"
Не от нея ме е страх,
а от стаята, що всеки ден
пълни се с такива като мен.
;)))
цитирайНе от нея ме е страх,
а от стаята, що всеки ден
пълни се с такива като мен.
;)))
ти да не си пряк потомък на Негово Величество Гогол? ;))
А въпросите си задай на фирмата за мебели и сдружението на хамалите. Там са компетентните, аз "не съм от тях, как' Сийке"...;)))
цитирайА въпросите си задай на фирмата за мебели и сдружението на хамалите. Там са компетентните, аз "не съм от тях, как' Сийке"...;)))
18.
анонимен -
Оставете човека на мира бре!
11.06.2009 12:59
11.06.2009 12:59
Той се озъбил от неможене хубави крака на гемия да закачи и с едното "Брях!" ги подпира.
цитирайЕх поете ,
вече съм удовлетворена ,
буквата щом е променена,
и грешката е заличена-
Много държа на таз буква първа,
тъй като вярвам в това
че така пазя паметта
на двама души за мен мили,
с души чисти лекокрили
Илия и Ана ,
които в по -добрия свят са се
отдавна приютили,
но ми дават много сили.
цитирайвече съм удовлетворена ,
буквата щом е променена,
и грешката е заличена-
Много държа на таз буква първа,
тъй като вярвам в това
че така пазя паметта
на двама души за мен мили,
с души чисти лекокрили
Илия и Ана ,
които в по -добрия свят са се
отдавна приютили,
но ми дават много сили.
стиховете ми са за тези, които ги харесват, защото някак се докосват взаимно. А онези, на които не допадат, си намират други. Аз пък не успях да се харесам на целия свят и отдавна спрях да опитвам...;)))
Поздрави и на теб, Анонимен добронамерен!
цитирайПоздрави и на теб, Анонимен добронамерен!
отговорен съм пред всички четящи и коментиращи тук, като заставам с името си - Красимир Едрев, благодаря! - зад всяка една моя дума! А не като тебе, Анонимна въпросителна. Но пък специално заради теб си извадих служебна бележка от психодиспансера, че не се водя там на отчет и съм в добро психическо здраве. Колко ли хора ще пострадат от това, Анонимна въпросителна, ай-ай-ай...;)))
цитирайМного го харесах :)
цитирайпрежалвам се от раз, Loli, колко му е?! Щом светът ще е спасен...;)))
цитирайтрогнат съм от твоята загриженост за мен! Дълбок поклон и то толкова, че току-виж съм се удавил в него и тогиз, язък за гемията...;)))
цитирайИ ти ще бъдеш "спасителят в ръжта" или на света..но това са подробности..важното е да си жив и здрав и все така да пишеш хубаво, а ние да те четем и кога разбали, кога недоразбрали, ами ..да пускаме коментари и .."твойте песни, все ще се четат"..
цитирайСилата бъде с теб, Илиана!
цитирайче ти харесва, Ел...;)
цитирайсутрин отплата. Да знаеш, че антикварните мебели с добро качество само си вдигат цената. ;-)))
цитирайви чета, Loli, и коментирам тук-там...;) Така общуваме помежду си. И макар че невинаги се проумяваме един друг, продължаваме да опитваме.
А този, който някога написа: "И мойте песни все ще се четат.", беше прав. Не само го четем, но го и изучаваме. И дай, боже, това да продължи!
цитирайА този, който някога написа: "И мойте песни все ще се четат.", беше прав. Не само го четем, но го и изучаваме. И дай, боже, това да продължи!
зависи от оценителите, Лиляна...;)))
цитирайСилна изповед. Малко са мъжете, които признават страховете си. Може би си мислят, че това ще ги направи по-малко мъже...
цитирайда се страхуваш, Слава, но ти това го знаеш...
Поздрави и на теб!
цитирайПоздрави и на теб!
33.
feq -
Хензел, все повече в последно време чувствата се материализират! Да, все по-често...
11.06.2009 14:38
11.06.2009 14:38
"Страхувам се,
защото там
е препълнено
с мебели."
Толкова много копнежи,
натрупани в стая - душа...
събиращи прах и спомени
кой има полза от това?...
Казват, най-сигурния начин да се справи човек със страховете си е да застане очи в очи с тях.
Може би е вярно?
:)))
цитирайзащото там
е препълнено
с мебели."
Толкова много копнежи,
натрупани в стая - душа...
събиращи прах и спомени
кой има полза от това?...
Казват, най-сигурния начин да се справи човек със страховете си е да застане очи в очи с тях.
Може би е вярно?
:)))
1) Стихото е готино.
2) Голяма работа, ако станеш елемент от обзавеждането - тъй като си стилен, ще те забележи някоя друга, дето ще ти отреди място в хола си.
3) Това "писание" на ан. 13 го мернах и в друг блог, така че го игнорирай спокойно.
4) Относно страха : поеми риска - по-добре с копнеж, отколкото без.
;)))
цитирай2) Голяма работа, ако станеш елемент от обзавеждането - тъй като си стилен, ще те забележи някоя друга, дето ще ти отреди място в хола си.
3) Това "писание" на ан. 13 го мернах и в друг блог, така че го игнорирай спокойно.
4) Относно страха : поеми риска - по-добре с копнеж, отколкото без.
;)))
ако човек издържи, може да се окаже вярно...;)
цитирайама коментарът си го подредила като закон със съответните алинеи в "Държавен вестник"...;) Да не би да имаш абонамент за него? ;)))
Алинея първа ми харесва, а по втора алинея мога да кажа, че, ако е в хола, добре ще е. Щот' за килера хич и не искам да мисля...;))) Аня 13, визирана в третата алинея, вероятно е последователка на ранния Тлнет. Той така подхождаше на времето, пускаше един и същ коментар, където свари...;)) А за копнежа си 100% права, Княгиньо, закъде сме без него...;)
цитирайАлинея първа ми харесва, а по втора алинея мога да кажа, че, ако е в хола, добре ще е. Щот' за килера хич и не искам да мисля...;))) Аня 13, визирана в третата алинея, вероятно е последователка на ранния Тлнет. Той така подхождаше на времето, пускаше един и същ коментар, където свари...;)) А за копнежа си 100% права, Княгиньо, закъде сме без него...;)
Поздрави приятелю! Написах 2 хубави думи и за теб! :) Затова си една от 100 причини.
цитирайEй,това е върха!!!
Идеално точно казано!!!
Поздравявам те!!!
Този ти страх,говори за едно-да знаеш,доста е зле-ВЛЮБЕН СИ!!!
Успех,в тази най-стара битка!!!
;)
цитирайИдеално точно казано!!!
Поздравявам те!!!
Този ти страх,говори за едно-да знаеш,доста е зле-ВЛЮБЕН СИ!!!
Успех,в тази най-стара битка!!!
;)
много като причина, Веско, ама щом си казал, няма да ти скършвам хатъра, я...;)
Поздравите вече ти ги изпратих в твоя блог, все пак ние, габровци, и от поздрави пестим...;)))
цитирайПоздравите вече ти ги изпратих в твоя блог, все пак ние, габровци, и от поздрави пестим...;)))
взе да ме е страх след твоето заключение, Goby3, баш си е зле да бъда влюбен...;)
Благодаря ти за пожеланието!
цитирайБлагодаря ти за пожеланието!
Koй си ти,бе!!!
И що не си стоиш у вас,като тука не те кефи???
Много са ми странни такива!!!
цитирайИ що не си стоиш у вас,като тука не те кефи???
Много са ми странни такива!!!
т. нар. поезия подредиш ли я другояче, си става страшна проза:
"Страхувам се, че този мой копнеж по теб ще ме превърне в мебел - стол или диван, където нощем ще отпочиват хубавите ти крака, а може би сутрин... Страхувам се, че щом ти стана неудобен,
ще ме преместиш в другата стая. Временно...
Страхувам се, защото там е препълнено с мебели."
В последователността на изреченията също можем да сме гъвкави - катко и да ги разбъркаме смисълът не се променя, а красотата на текста се запазва.
цитирай"Страхувам се, че този мой копнеж по теб ще ме превърне в мебел - стол или диван, където нощем ще отпочиват хубавите ти крака, а може би сутрин... Страхувам се, че щом ти стана неудобен,
ще ме преместиш в другата стая. Временно...
Страхувам се, защото там е препълнено с мебели."
В последователността на изреченията също можем да сме гъвкави - катко и да ги разбъркаме смисълът не се променя, а красотата на текста се запазва.
Кathryn! Както виждаш, никой тук нищо не обявява, просто си общуваме...;)
Как така, който и да съм, Кathryn? В профила ми пише името. А иначе най-много обичам да се занимавам с неща, които явно или скрито не ми се отдават, за да ми се отдадат някой ден...;) За теб може и да е лесно да останеш стол в нечия дневна, но аз предпочитам да съм диван или диване, че по ми подхожда...;)
Със здраве, Кathryn, тук вече вали!
цитирайКак така, който и да съм, Кathryn? В профила ми пише името. А иначе най-много обичам да се занимавам с неща, които явно или скрито не ми се отдават, за да ми се отдадат някой ден...;) За теб може и да е лесно да останеш стол в нечия дневна, но аз предпочитам да съм диван или диване, че по ми подхожда...;)
Със здраве, Кathryn, тук вече вали!
и си има и психология в него. Така си е, като нищо могат да те обърнат на мебел ....:)
цитирай
45.
анонимен -
goby3
11.06.2009 16:43
11.06.2009 16:43
Na, i burkansho te vazpia, kato shusheloto na poet avtor na bloga - te tezi tvoi kraka na kufar s bagaj gi oprilitshiha, teb vlubvane te podgonilo. Mi pokaji gi, i dr da dadat precenqt. HA!
цитирайGoby3...;)
цитирайаз съм изумен! Доживях да прочета добронамерен коментар от ваша страна по повод мое писание. Покорно благодаря!
цитирайи аз съм си у нас, Кathryn...;)
Никой тук не те е спрял да се кефиш, кефи се спокойно!
цитирайНикой тук не те е спрял да се кефиш, кефи се спокойно!
но пък и ние, превърнатите в мебели, можем да ги обърнем и то така, че да паднат на земята...;)))
цитирай;)Ей ся стана боя!!! ;)
Аз съм Блатната Вещица!!!
Не ти трябва да ме знаеш!!!
Такива,дето най-се кефят да критикуват,ги хапвам със следобедния чай!!!
цитирайАз съм Блатната Вещица!!!
Не ти трябва да ме знаеш!!!
Такива,дето най-се кефят да критикуват,ги хапвам със следобедния чай!!!
Номерирах си планчето, за да не пропусна нещо важно, Краси, че нали съм си Отнесена понякога.;)))
И пак съм проспуснала (да му се не знае!) - трябваше да има "много" преди прилагателното в първата "алинея".;))))
цитирайИ пак съм проспуснала (да му се не знае!) - трябваше да има "много" преди прилагателното в първата "алинея".;))))
мен тука всички ме възпяват, ама аз все скромен си оставам...;))) А ти като специалист по краката покажи твоите!
цитирайтук, Kathryn, казваш следното: "Или просто си остани стол в нейната дневна. Това, поне е лесно." А щом знаеш, че е лесно, логично е да се предположи, че вече си се пробвала като стол. Че как иначе ще знаеш, лесно ли е или не...;)))
А що се отнася до книгата с поезия, тя си има редактор и твоят въпрос трябва да отправиш към блогърката с ник evelin.
цитирайА що се отнася до книгата с поезия, тя си има редактор и твоят въпрос трябва да отправиш към блогърката с ник evelin.
държа да отбележа, че аз не съм те критикувал, и те моля да имаш това предвид, когато пиеш следобедния си чай...;)))
цитирай
55.
анонимен -
ОК за borjanmljakov
11.06.2009 17:17
11.06.2009 17:17
Непотребните в или до контейнера ги оставят.
И си остават проза :D, не и поезия.
henzelski, скъпичък ти е дъжда, в който бабите давиш.
А ти жив ли си!
цитирайИ си остават проза :D, не и поезия.
henzelski, скъпичък ти е дъжда, в който бабите давиш.
А ти жив ли си!
56.
анонимен -
Краднало е говедото
11.06.2009 17:22
11.06.2009 17:22
а сега важничи лайното с лайно.
Засичал съм го.
Безработен лентяй. Това е тоя гретелски.
Още от училището си беше мърляч.
цитирайЗасичал съм го.
Безработен лентяй. Това е тоя гретелски.
Още от училището си беше мърляч.
че не си отнесена от вихъра, Княгиньо, и то от този, който се заформя тук, в планината...;)
"Много" преди прилагателното в алинея първа го приемам като даденост, бъди спокойна! ;)))
цитирай"Много" преди прилагателното в алинея първа го приемам като даденост, бъди спокойна! ;)))
свободно и спокойно, Кathryn...;)
цитирайдъждът е еднакъв за всички -
за големи, че и за мънички...;)
Жив и здрав съм като и на теб пожелавам същото!
цитирайза големи, че и за мънички...;)
Жив и здрав съм като и на теб пожелавам същото!
от тебе го краднах, че
говедото
сал' от говедо краде!
С теб сме се засичали в обора,
знаят тука всички хора...
Ако пак се засечем обаче,
сал' на тебе ще ти се приплаче!
цитирайговедото
сал' от говедо краде!
С теб сме се засичали в обора,
знаят тука всички хора...
Ако пак се засечем обаче,
сал' на тебе ще ти се приплаче!
нещо майсторско в мене, Кathryn,
за което покорно благодарим...;)
Аз не съм отрицател, Кathryn, гледам положително на нещата и затова не съм го отрекъл...;)) И поетите, и белетристите, и публицистите, и драматурзите пишат, каквото си искат...;)))
цитирайза което покорно благодарим...;)
Аз не съм отрицател, Кathryn, гледам положително на нещата и затова не съм го отрекъл...;)) И поетите, и белетристите, и публицистите, и драматурзите пишат, каквото си искат...;)))
Кathryn! Вече съм спокоен за теб...;)
цитирайда ти дам едно "с" назаем, Кathryn, макар че в нашия град даже шамар назаем не даваме...;)))
Няма лошо, че не те стигат опитите ми за поезия, те не се и мъчат, Рени...;)
цитирайНяма лошо, че не те стигат опитите ми за поезия, те не се и мъчат, Рени...;)
камерно взе да става... Ми притъмня, заваля, анонимните се умориха да коментират, само ти и аз сме на линия, Кathryn, като на мен всеки момент могат да ми изключат нета, заради лошото време.
То тук наистина няма какво да се коментира! Докато при теб е съвсем различно. За последните ти три постинга един коментар е много добро постижение, Кathryn. Къде-къде по-малко камерно е в твоя блог, отколкото в моя...;-)
Сладките сънища са за теб, аз сладко не обичам...;)))
цитирайТо тук наистина няма какво да се коментира! Докато при теб е съвсем различно. За последните ти три постинга един коментар е много добро постижение, Кathryn. Къде-къде по-малко камерно е в твоя блог, отколкото в моя...;-)
Сладките сънища са за теб, аз сладко не обичам...;)))
КЪСНО МИ СВЕТНА,НО МИ СВЕТНА!!!
Като ви чета,как вдадено се джавкате,ми иде да ви кажа само едно-вземете си стая!
Тия припирни,не шъ да са току-тъй и на друго ми мирише тука!!!
цитирайКато ви чета,как вдадено се джавкате,ми иде да ви кажа само едно-вземете си стая!
Тия припирни,не шъ да са току-тъй и на друго ми мирише тука!!!
Ши прощавате Баба си Яга!
цитирай
67.
анонимен -
прасето
11.06.2009 21:40
11.06.2009 21:40
Кензел, ти защо не кажеш кой се е "върнал" от онзи свят,а? "Умрелата " Дакота е овоняла всичко в блога. То не са никове, то не са метастази.Но което е по - гадно,/защото нея вече си я знаеме как я хваща през февруари и юни/
забележете - където тя, там е и той.Теб трябва да те освидетелстват, бе мерзавец.
цитирайзабележете - където тя, там е и той.Теб трябва да те освидетелстват, бе мерзавец.
хубав стих -
цитирай
69.
анонимен -
копнежите носят страдание. . . може ...
11.06.2009 23:54
11.06.2009 23:54
копнежите носят страдание...
може би е по-добре без тях...или поне да бъдат овладявани, а не да ни влядеят...
трогателно е стихотворението :)
цитирайможе би е по-добре без тях...или поне да бъдат овладявани, а не да ни влядеят...
трогателно е стихотворението :)
70.
fabula -
въобще не се страхувай,
12.06.2009 00:51
12.06.2009 00:51
питаш ли ме какво ми е като Га се присети някой красив ум и току ме сложи и извади от ковчега... ти за едните удобни мебели се кахъриш.. ;)
цитирай
71.
анонимен -
NE SE STRAHUVAI !
12.06.2009 02:32
12.06.2009 02:32
I DVAMATA STE V STIHOSBIRKATA NA KA4AK NA STOLA ! DANO MIRASATE I TI I LILANA I CURNFLORCER I KLEO ! HAKER OT TAJFATA VI ME BUGNA ZA 4EST NA TEZI S RAZKRA4ENITE KRAKA OT VYPROSNATA STIHOSBIRKA ,ZATOVA PIWA OT QUXD KOMP DA TE USPOKOA ZA ILIQN4ETO TI !
цитирайсветът прелива от анонимни сладури, които реално нагарчат...;))
цитирайне прощават, Goby3, но пък отвред изпълзяват...
цитирайне си падам по спиритически сеанси, пък и астрална връзка нямам, не съм ли за съжаление аз, горкият...;)))
цитирайняма, Nonita, когато ти казвам: Добро утро! ;)
цитирайа представяш ли си, ако бях написал "див копнеж", как щяха да наскачат отгоре ми всички честни хора от Филипините и още по-честните извънземни от "едрите звезди над Фамагуста", обвинявайки ме в плагиатство...;))) Ето, това щеше да е истинско страдание, гарнирано с дипломатически скандал и подкрепено с колективен иск до Министерството на културата и Народния съд...;)))
Та трябва да внимаваме с копнежите, Анонимен 69, дори когато си представяме...;) Благодаря ти за коментара!
цитирайТа трябва да внимаваме с копнежите, Анонимен 69, дори когато си представяме...;) Благодаря ти за коментара!
да ти е, Fabula...;) Каляваш си нервите, а красивите умове ти помагат да го правиш по-ефективно...;)) Тоя номер с ковчега е нещо като спа-процедура за тебе или поне е добре да бъде...;)))
цитирайблагодаря ти, че те има...;)))
цитирайне ме четеш правилно, Кathryn...;-)) Едновременно ти завиждам и се гордея с твоите постижения в общуването ти с блогърите. ;-)))
Ти не критикуваш, Кathryn, а даваш мнение. Едва когато го обосновеш, включвайки в обосновката елементи на анализ, мнението ти ще започне да заприличва на критика. Но така като гледам в твоя блог, още ти е рано да се изживяваш като критик, Кathryn...;-)
Приятен ден!
цитирайТи не критикуваш, Кathryn, а даваш мнение. Едва когато го обосновеш, включвайки в обосновката елементи на анализ, мнението ти ще започне да заприличва на критика. Но така като гледам в твоя блог, още ти е рано да се изживяваш като критик, Кathryn...;-)
Приятен ден!
моля те! :Р Че не ще има кой да ми казва, какво да правя...;-)))
Малко ще ти е една седмица, Кathryn, зер, "човек се учи, докато е жив", а на някои люде и безсмъртието не ще им стигне, докато се научат, не да пишат достойни за мен критики, а достойни такива сами по себе си...;-)
цитирайМалко ще ти е една седмица, Кathryn, зер, "човек се учи, докато е жив", а на някои люде и безсмъртието не ще им стигне, докато се научат, не да пишат достойни за мен критики, а достойни такива сами по себе си...;-)
А страховете не бива
да те побеждават,
ако жената си заслужава!
цитирайда те побеждават,
ако жената си заслужава!
И аз да се запиша!;)
Хубаво стихче!
цитирайХубаво стихче!
и аз се страхувам...не харесвам хора - мебели:), но страхът си е качество на нас създанията божи...и зайчето се страхува, да не стане пухкавата му опашчица нечий амулет...
изчетох и коментарите...аплодисменти за търпението ти ...ще си ми за пример, като "припаля"...
не си идвал скоро при мен, отдавам го на липса на време, затова ,че не си спрял анонимняците и затова не ти се сърдя;)
цитирайизчетох и коментарите...аплодисменти за търпението ти ...ще си ми за пример, като "припаля"...
не си идвал скоро при мен, отдавам го на липса на време, затова ,че не си спрял анонимняците и затова не ти се сърдя;)
Само глупак не би се страхувал...
Знаеш ли,скъпи...този страх никога не изчезва-просто не му позволявай да изгради ад в *сега*-то,ако искаш да има *сега*.
И не забраяй,че съвети се дават,за да не се изпълняват;]]]]]]
цитирайЗнаеш ли,скъпи...този страх никога не изчезва-просто не му позволявай да изгради ад в *сега*-то,ако искаш да има *сега*.
И не забраяй,че съвети се дават,за да не се изпълняват;]]]]]]
и на теб, Рriqtel12!
Всеки човек си заслужава да не се поддаваме на страховете си, ако самият той / например, с поведението си / не ги поражда у нас. Което пък звучи като оправдание...;)
цитирайВсеки човек си заслужава да не се поддаваме на страховете си, ако самият той / например, с поведението си / не ги поражда у нас. Което пък звучи като оправдание...;)
Енджей!
По-хубавото е, че ти харесва...;)
цитирайПо-хубавото е, че ти харесва...;)
беше вечерта ми, Косара, най-вероятно благодарение на теб...;)
Ние общуваме помежду си косвено, чрез публикациите си и пряко, посредством коментарите. А ти щом си ги изчела, видяла си, че Кathryn изтри своите. Нежеланието и най-вече неумението да възприемаш чуждото мнение, като едновременно с това защитаваш и своето, води до подобни изблици, които обаче са пораженчески подход. Общо-взето на това се дължи търпението ми, Косара...;) А то иначе колко му е да изтривам всеки един негативен коментар, оставяйки само позитивните...;)) Е, ако някои, обикновено анонимни, се държат вулгарно и цинично с коментиращите тук или интригантстват по техен адрес, ползвам опцията "Изтрий". Но не и ако правят това с мен и моите постинги. Тогава се старая да отговарям адекватно на нападките и тук-там май успявам. Търпение му е майката, Косара! ;)))
Не до липса на време е неидването ми при теб. Още съм под впечатлението на онова стихотворение "Прошепнато" и посветено на Сари от Elineli...;)
цитирайНие общуваме помежду си косвено, чрез публикациите си и пряко, посредством коментарите. А ти щом си ги изчела, видяла си, че Кathryn изтри своите. Нежеланието и най-вече неумението да възприемаш чуждото мнение, като едновременно с това защитаваш и своето, води до подобни изблици, които обаче са пораженчески подход. Общо-взето на това се дължи търпението ми, Косара...;) А то иначе колко му е да изтривам всеки един негативен коментар, оставяйки само позитивните...;)) Е, ако някои, обикновено анонимни, се държат вулгарно и цинично с коментиращите тук или интригантстват по техен адрес, ползвам опцията "Изтрий". Но не и ако правят това с мен и моите постинги. Тогава се старая да отговарям адекватно на нападките и тук-там май успявам. Търпение му е майката, Косара! ;)))
Не до липса на време е неидването ми при теб. Още съм под впечатлението на онова стихотворение "Прошепнато" и посветено на Сари от Elineli...;)
при нас е весело! ;)))
Забелязвам, че по много интересен начин заместваш кавичките...;)) Ще трябва и аз да се науча на това, без да се страхувам от провал...;)))
Добре е, че страховете ни не изчезват! Тъй като природата не търпи празни пространства, ако те си отидат, кой знае какъв ужас ще ги замести. Защото, нали знаеш, скъпа, "винаги има и по-лошо"...
цитирайЗабелязвам, че по много интересен начин заместваш кавичките...;)) Ще трябва и аз да се науча на това, без да се страхувам от провал...;)))
Добре е, че страховете ни не изчезват! Тъй като природата не търпи празни пространства, ако те си отидат, кой знае какъв ужас ще ги замести. Защото, нали знаеш, скъпа, "винаги има и по-лошо"...
И с основание се страхуваш, повечето от хората имат съдбата на мебели, виждала съм такива. :)))
цитирайза такава съдба ми писаха няколко човека на лични, Rava. От една страна / веселата /, ако се заседиш на стола, току-виж станал си като него. И можеш да се реализираш само седнал. Което е по-добре от клекнал. През блога ми, например, наминават няколко анонимни, които коментират единствено клекнали, защото не могат иначе...;))) От друга страна обаче / тъжната /, ако се случи да се залежиш и то принудително, никак, ама никак няма да ти е до смях...
Благодаря ти, че се отби, Rava!
цитирайБлагодаря ти, че се отби, Rava!
Истинската любов е съпътствана от различни страхове, от които не можем да избягаме, но тя е по-силна от тях.
цитирайLaurencia, страховете са по-истински от любовта...
цитирай"Още съм под впечатлението на онова стихотворение "Прошепнато" и посветено на Сари от Elineli...;)"
...плииз...за малко пояснение ,че не вдявам нещинко, а и ми е мързеливо, освен и недосетливо...
цитирай...плииз...за малко пояснение ,че не вдявам нещинко, а и ми е мързеливо, освен и недосетливо...
"Прошепнато"-то от Elineli по някакъв начин ми напомня за твоята поезия, Косара. Не бих могъл да се изразя по-точно за нея. Засега.
цитирайболежка да търсиш под вола теле, разбирай -други никове на косара, не така ,Барде, ...винаги ме четеш по диагонал нали,
в цитирания случай сум и Музата на Ел...това е и е толкова по -човешки простичко и не пълзи, а е птица в полет...
Хензел.ски
и само от начина по който изСписвам никът ти ти казвам нещо/не че ми е важно!/...а то е ,че вълкът козината си мени, но нрава не! нал тъй,Поете... :))))
цитирайв цитирания случай сум и Музата на Ел...това е и е толкова по -човешки простичко и не пълзи, а е птица в полет...
Хензел.ски
и само от начина по който изСписвам никът ти ти казвам нещо/не че ми е важно!/...а то е ,че вълкът козината си мени, но нрава не! нал тъй,Поете... :))))
Косара! За какви други никове става въпрос, при положение, че посвещението е "На Сари", което се доближава до умалителното на твоя единствен ник.
И за диагонала грешиш! Бих те чел по диагонал, ако пишеше романи в стихове, а от този жанр ти си много далече. Пък за "цитирания случай" ти си знаеш най-добре. Аз само казах какво ми напомня стихотворението на Ел. И това казване продължава да е в сила, Косара!
За вълците питай моя приятел Фенрис, макар че в нашия зоопарк имаме цяло семейство от тях. ;) Между другото, Косара, може и да си чувала как вият вълците по пълнолуние... А виждала ли си ги? Невероятна гледка е, повярвай ми!
цитирайИ за диагонала грешиш! Бих те чел по диагонал, ако пишеше романи в стихове, а от този жанр ти си много далече. Пък за "цитирания случай" ти си знаеш най-добре. Аз само казах какво ми напомня стихотворението на Ел. И това казване продължава да е в сила, Косара!
За вълците питай моя приятел Фенрис, макар че в нашия зоопарк имаме цяло семейство от тях. ;) Между другото, Косара, може и да си чувала как вият вълците по пълнолуние... А виждала ли си ги? Невероятна гледка е, повярвай ми!
докато да стигна до мястото за писане на коментари, синът ми обели картофи и спретна един коктейл...
:)
Както винаги си убедителен. тъжното е, че си прав. Знакът "равно" е добър само в уравненията, че приключваш сметките. В любовта везната е хоризонтала, от който почва стръмното спускане към скуката.
И страхът, че копнежът катери сам тоя хоризонтал, те кара да изживееш падането надолу с още по-отчетлив анализ... Копнежът май погребва любовта...
Абсолютно ти разрешавам да ме опровергаеш.
цитирай:)
Както винаги си убедителен. тъжното е, че си прав. Знакът "равно" е добър само в уравненията, че приключваш сметките. В любовта везната е хоризонтала, от който почва стръмното спускане към скуката.
И страхът, че копнежът катери сам тоя хоризонтал, те кара да изживееш падането надолу с още по-отчетлив анализ... Копнежът май погребва любовта...
Абсолютно ти разрешавам да ме опровергаеш.
Изтривайки коментарите си, мислех, че изтривам само историята за тях, в моя блог. Пуста, неука жена. И през ум не ми е минало да ги заличвам от блоговете на другите. А беше така забавно, еххх..
цитирай"Нежеланието и най-вече неумението да възприемаш чуждото мнение, като едновременно с това защитаваш и своето, води до подобни изблици, които обаче са пораженчески подход."
...ей туй, е хапсолютно невярно. Най-вече, защото е отнесено до човек, когото въобще и изобщо не познаваш. Но пък, става повод за още коментари, евентуално. :-))))А аз си мислех, че днес ще ми е скучно.
Ей, ще взена да съжаля за нещо, толкова незначително, като наличието на коментарите ми тук :-)))
цитирай...ей туй, е хапсолютно невярно. Най-вече, защото е отнесено до човек, когото въобще и изобщо не познаваш. Но пък, става повод за още коментари, евентуално. :-))))А аз си мислех, че днес ще ми е скучно.
Ей, ще взена да съжаля за нещо, толкова незначително, като наличието на коментарите ми тук :-)))
от обелени / и надявам се, сурови ;))/ картофи е нов момент в познанията ми за коктейлите като цяло, Izvorche...;)))
Копнежът има няколко измерения и едно от тях е "Мечтание" на Шуман, което хич не ми звучи като погребален марш...;)
Ако "в любовта везната е хоризонталът, от който почва стръмното спускане към скуката", би трябвало да има и изкачване към възторга, примерно. Графика, подобна на ЕКГ, би била много по-вероятна за любовта, отколкото наличието на само една посока. Все пак ЕКГ-то пряко се отнася до сърцето...;) След всяко падане следва изкачване и така, докато ти се замае главата и загубиш представа на кой свят се намираш. И точно тук, Izvorche, се намесва изкуството, където можеш да създаваш нови светове и да се чувстваш в тях като мебел...;)))
Не знам, дали успях да ти противореча, а и целта ми беше да те усмихна. И те моля да не ме опровергаваш! ;)
цитирайКопнежът има няколко измерения и едно от тях е "Мечтание" на Шуман, което хич не ми звучи като погребален марш...;)
Ако "в любовта везната е хоризонталът, от който почва стръмното спускане към скуката", би трябвало да има и изкачване към възторга, примерно. Графика, подобна на ЕКГ, би била много по-вероятна за любовта, отколкото наличието на само една посока. Все пак ЕКГ-то пряко се отнася до сърцето...;) След всяко падане следва изкачване и така, докато ти се замае главата и загубиш представа на кой свят се намираш. И точно тук, Izvorche, се намесва изкуството, където можеш да създаваш нови светове и да се чувстваш в тях като мебел...;)))
Не знам, дали успях да ти противореча, а и целта ми беше да те усмихна. И те моля да не ме опровергаваш! ;)
- Примижало днешното слънце, съседе Топалов !
- Към Луната поглежда, съседке...
- Метафори през плет ?
- Термофори ли ?
- Хидрофори !
цитирай- Към Луната поглежда, съседке...
- Метафори през плет ?
- Термофори ли ?
- Хидрофори !
Уау..колко много се четат, твоите песни!!
цитирайдали е вярно, че във всяка любов по-влюбеният винаги страда за сметка на другия
дали задължително единият става "мебел", (по-влюбеният), и бива захвърлен като овехтее или омръзне на другия....
цитирайдали задължително единият става "мебел", (по-влюбеният), и бива захвърлен като овехтее или омръзне на другия....
и аз за вода си мисля, съседке, в тая жега! И за хидроплани...
- А за хидролиза не си ли мислиш, съседе Топалов?
- Хидродегизирах се вече, съседке, и на хидра замязах с нюанси на Харибда. Заминавам за Сицилия, пардон! - при Сцила, съседке, чао!
цитирай- А за хидролиза не си ли мислиш, съседе Топалов?
- Хидродегизирах се вече, съседке, и на хидра замязах с нюанси на Харибда. Заминавам за Сицилия, пардон! - при Сцила, съседке, чао!
Лоли, само се разгръщат, а аз си ги припявам...;)))
цитирайсамостоятелно, Newgirl. Ако е за сметка на другия, току-виж му видели сметката...;)))
Не, не е задължително САМ да стане мебел. Просто другият гледа на него като на мебел и той/тя ще-не ще става...
цитирайНе, не е задължително САМ да стане мебел. Просто другият гледа на него като на мебел и той/тя ще-не ще става...
по-влюбеният е по-уязвим, оттам вероятно и страданието му
относно трансформацията - тя започва отнякъде, отнякого, но мисля, че този процес не е необратим...
цитирайотносно трансформацията - тя започва отнякъде, отнякого, но мисля, че този процес не е необратим...
Newgirl...;) Какво значи "по-влюбен"? Или си влюбен, или не си.
А трансформацията е само във въображението ни. И най-често е продукт на усещането, че даваме много повече от другия, егоистично изключвайки вероятността другият да мисли съвсем същото...
цитирайА трансформацията е само във въображението ни. И най-често е продукт на усещането, че даваме много повече от другия, егоистично изключвайки вероятността другият да мисли съвсем същото...
Много хубаво казано-не са нужни много мебели- и един върши работа, но да отпочиваш само както ти си знаеш....!!!
цитирайче ти знаеш, Snejkata...;)
цитирайА хубаво ли пееш? Ако направим един хор от всички коментирали, представяш ли си до къде ще се чуе??
цитирайдругарката Александрова ми писа абсолютно незаслужена четворка по пеене, за да не ми разваля успеха...;)))
цитирайА аз съм отличничка, дори бях диригент на хора.
Нямало е кой да развие гласа ти, навремето, вече е късно, иначе бих се заела..
цитирайНямало е кой да развие гласа ти, навремето, вече е късно, иначе бих се заела..
Страхувам се от страховете си и затова страхливо тайничко копнея...:)) Много гадно е, наистина, да се намериш захвърлен в стая, пълна с износени и непотребни мебели...;-)
Поздравления за стиха!
цитирайПоздравления за стиха!
много истинско :)))
цитирайРиск е да си прекалено удобен, спират да те забелязват:))
цитирайаз със отличничките не мога да се меря, Лоли, а и не съм попадал на такива, та все още не знам дали мога...;)))
цитирайТomich!
А още по-гадно е да се чувстваш един от тях, приятелю...
цитирайА още по-гадно е да се чувстваш един от тях, приятелю...
че се отби, Мmagy, и се радвам, че ти е харесало...;)
цитирайи да си неудобен, Zemela, изхвърлят те!
Животът ни е препълнен с рискове и съвсем изпразнен откъм правилни решения...;)
цитирайЖивотът ни е препълнен с рискове и съвсем изпразнен откъм правилни решения...;)
Нова съм в занаята на блогването , а вече си имам любимци и ти си един от тях! Продължавай да радваш женското сърце...
цитирайе общуване помежду ни, Ivelina1983...;)
Благодаря, че се отби и коментира!
цитирайБлагодаря, че се отби и коментира!