Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2009 09:18 - Диалог по снимка и писмо
Автор: henzelski Категория: Изкуство   
Прочетен: 12317 Коментари: 62 Гласове:
0



На нея си такава,
каквато те обичам,
тъй както
и на всички твои
снимки.
На следващия ден
оттам мълвиш:
"Облачност
и падащо налягане...
Ако можех днес
да балсамирам
удавника във мене
с този вчерашен
мой поглед,
ще изчакам дъжда
и след него потопа.
Разпадането на пустиня
води може би
до друга цветност...
Не знам."
-- Разпадането ти
ще доведе
до раждане
на многобройни
мънички пустини,
достатъчни да поберат
удавниците в теб,
но не
и с този поглед...
И аз не знам,
дали обичам
следващия ден.


Тагове:   снимка,   писмо,   диалог,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kosara2008 - :)
30.01.2009 09:33
приятен ден...много е красиво и омайно това натроение и...много тъжно!

прекрасно стихотворение!
цитирай
2. publi4ita - поредния катаклизъм :–)
30.01.2009 09:45
поредния катаклизъм

:–)
цитирай
3. kasnaprolet9999 - В много от нас има множество
30.01.2009 10:01
пустини, в които сме погребали скъпи за нас неща.
Когато си спомняме за тях е трудно да обичаш следващия ден, но трябва да го преодоляваме това
настроение за да сме живи, а не балсамирани удавници.
цитирай
4. viv13 - А може би балсамът е
30.01.2009 10:18
да я обичаш
и в моментите на цикличен разпад...може би.
цитирай
5. martito - Не знам защо, но асоцирах творбата ...
30.01.2009 10:32
Не знам защо, но асоцирах творбата ти с това:
http://www.youtube.com/watch?v=5oy1y7P_z8M
Поздрави!
цитирай
6. henzelski - Е,
30.01.2009 13:53
малко тъжно е! Впоследствие, може да стане и много...
Приятен като теб, Косара, ден!
цитирай
7. henzelski - Що
30.01.2009 13:56
катаклизъм, Рubli4ita? Най-обикновен диалог.
цитирай
8. henzelski - В случая
30.01.2009 13:59
някой "погребва" себе си, Кasnaprolet9999.
цитирай
9. henzelski - Балсамът
30.01.2009 14:02
вероятно е това, Вив, но когато тя не обича себе си, само балсам не стига.
цитирай
10. henzelski - Хм!
30.01.2009 14:11
интересна асоциация, Мartito! Дали?
Поздрави и на теб!
цитирай
11. анонимен - до довечера да му наблъскаш още 900
30.01.2009 14:31
до довечера да му наблъскаш още 900 посещения, лорде ;-)
цитирай
12. henzelski - На кого,
30.01.2009 15:06
Анонимен...;))
цитирай
13. dessykg - Болна съм :(
30.01.2009 17:49
вие ми се свят, а това тук хич не го разбирам. Прилича ми на калейдоскоп, събрани думи - тупнати на куп, разбъркани и подредени както дойде.
Може би ще се върна, като оздравея, но честно казано се съмнявам.
Поздравче :)
цитирай
14. henzelski - Ми аз пък
30.01.2009 18:07
не разбирам как събраните думи са хем тупнати на куп, хем разбъркани, че и подредени, както дойде...;))) Ми то и на мене ми се зави свят, Деска!
А това тук е диалог, пише го най-отгоре...;)
И да оздравяваш бързо!
цитирай
15. dessykg - Това е последователността на събитията
30.01.2009 18:21
Първо ги струпваш на куп
Второ ги разбъркваш
Трето ги подреждаш
По-ясно от това, просто няма на къде :Р
Май хапчетата са ми малко...
Хахахахаааа :)
цитирай
16. henzelski - По-ясно е,
30.01.2009 18:53
когато го изясниш, Деска! А от написаното в първия ти коментар излиза туй, което съм ти отговорил. Друг път ще ти обяснявам за ролята на тирето, използвано от теб в "неясното" изречение...;)))
Сега искам да споделя нещо с тебе, относно твоето неразбиране. Не е речено, че трябва всичко да разбираш. Сред 50-те мои любими творби има едно класическо стихче, което ми е доста непонятно, макар че донякъде се досещам за какво иде реч. Но само донякъде, Деска...;)

"Бе сгладне и ленивите комбруси
търляха се и сврецваха във плите.
Съвсем окласни бяха тук щурпите
и отма равапсатваха прасурси."

Авторът на това, уверявам те, световноизвестно стихче е Чарлз Доджсън, познат много повече с псевдонима си даже и на теб...;) Математик е по образование и затова така го е барнал отвсякъде, че копче не можеш да му кажеш. Освен ако не си Алиса...;)))
цитирай
17. dessykg - Аааа, тирето значи, еми сори т.е. извинявай :)
30.01.2009 19:00
А Луиз Карол одма го познах. Алиса и на мен ми е любима, че и в оригинал съм я чела. Благодарско! :)
цитирай
18. henzelski - Моля, моля...;)))
30.01.2009 19:21
Пак заповядай!
цитирай
19. анонимен - mi да, eto, да- с тва последното на ...
30.01.2009 19:26
mi да ,eto ,да-
с тва последното на карол сам го каза
бедствие от думи си е ,и още как
в твоя “диалог“ усетих същото
..ако и по подредени привидно да седат
не водат в стихото до нищо друго освен до авария неква в мисълта :)
цитирай
20. publi4ita - :)
30.01.2009 19:28
ot kydeto se gubi i smisyla
цитирай
21. henzelski - Ти си един
30.01.2009 19:47
от малцината, Анонимен, които нищо не разбират от Карол, сам го каза...;)))
Не водат, Анонимен, не водааааат!
цитирай
22. henzelski - От кое
30.01.2009 19:51
"от където" не разбрах, Рubli4ita...;))) Откъдето е поредният катаклизъм ли?
цитирай
23. анонимен - за тва и пишех де 4е голем зоре тва да ...
30.01.2009 19:55
за тва и пишех де 4е голем зоре тва да умееш да водиш ако и му4но да излиза
на четмо писането ..и добре 4е не се налага карол да преглежда стихото 4е кой знай после до ква нова дупка ша ви заведе тва дет ся неводи ви до никъде
ма така кат нищо ще го доведе най малкото до воде вил :)
и не се коси
непозволявай на простосмъртний коментатор да те те води

теглейки те за...
мъчейки се да изтръгне ..писмото от стихото ти диалогово
:)


цитирай
24. henzelski - Че то кой друг
30.01.2009 20:00
се мъчи с изтръгването и теглейки ме за..., освен тебе, Анонимен? Глеам, глеам, друг не видааааа...;)))
цитирай
25. publi4ita - не злобей
30.01.2009 20:34
и гнева си овладей

:0
цитирай
26. henzelski - Рubli4ita,
30.01.2009 21:00
какво ти става?

Ето първия ти коментар: 2. publi4ita - поредния катаклизъм :–)

А това е вторият: 20. publi4ita - :) ot kydeto se gubi i smisyla

И моят въпрос под номер 22 е съвсем резонен. Просто търся някаква връзка между двата ти коментара, което кой знае защо ти квалифицираш като злобеене. Добре ли си?
цитирай
27. publi4ita - не се прави на чалнат
30.01.2009 21:12
аз съм тук да защитя честта на оскърбените и унижени горестоящи анонимно
връзката ми с тях е в многосложна сложносложена сложна сложна взаимосвързаност
:0 ся остава да намериш място под кой номер...да ме сл ожиш
:)
цитирай
28. iliada - Краси!
30.01.2009 22:17
Оставам с впечатлението ,че е много трудно да си поет!Така борба е после да си защитиш творението си ! Ти просто си казал това което си чувствал, пък който разбрал ,разбрал!:(
Една китайска мъдрост , ако позволиш-

"Извисеният човек учи ,като сочи Пътя,а не влачи към него;подтиква,а не принуждава,показва ,а не разказва.!
Смятам ,че си посочил пътя ..............
Пожелавам ти търпение -доста са ти посещенията ще ти трябват сили!:)))))))))
Приятна вечер ти желая и нови хубави стихове!
цитирай
29. анонимен - а тия дет дебнат из ниското па г...
30.01.2009 22:24
а тия дет дебнат из ниското
па гравитират из високото китайско творчество да земат да си координират мерките и теглилките че инак гледайте ма вие да не въ погледна аз
(говри бай брадър)лично за вас илийка одисеева
да на са бърка с баба илийца сал
цитирай
30. dessykg - :)))
30.01.2009 23:17
Отидох на гости и като се върнах, какво заварвам? След мене потоп! Аз за моето неразбиране имам оправдание - два фервекса, греяна ракия, запушен нос, температура и главобол. Другите четящи мисля нямат сериозни оправдания за своето неразбиране, освен можеби една интелектуална ограниченост.
Сега като прочетох стиха още два пъти, успях да се ориентирам по-добре. Има нещо, което съм забелязала и в други твои неща. Едно завъртане има. Края, всъщност, като че ли повтаря началото, което е изместено на друго ниво.
Много философски и пак ме заболя глава. Отивам да се лекувам.
Лека нощ!
цитирай
31. henzelski - Ти нямаш
30.01.2009 23:34
нужда от номер, Рubli4ita, а от диагноза! Вероятно си умираш от кеф да влизаш в блоговете ту с ника си, ту като Анонимен, а? Но си доста далеч от тукашните професионалисти в този толкова труден занаят. Да те препоръчам ли за чирак при тях...;)))
цитирай
32. анонимен - ето пак от бързане неволно влизам аз без псевдоним
30.01.2009 23:41
като в кенеф ми е тук
влизам само при нужда
и не хитрея
от неволност грешки само правя
4ук4и не 4итател 4ук4и писател...само моля да не ме занимавате с глупости по вутрешнопартиина линия на шефовете(да се 4ете профисиуналистите) и
не4иракувам при 4ираци !
цитирай
33. henzelski - Погрешно впечатление!
30.01.2009 23:44
Няма борба, тепих да виждаш някъде...;) А колкото до защитата, аз не съм адвокат, Илиана...;))) Ако една творба не може сама да се защити, огън да я гори барабар с автора, от мен да го знаеш!
цитирай
34. iliada - Към коментар 29
30.01.2009 23:57
Всъщност каквото и да ми кажеш ,то теб те охарактеризира анонимен !
Не виждам причина да ме мразиш ,а точно това улавям или се лъжа?
Обещавам да не изказвам мнение щом то те дразни !Оставям те да си мислиш каквото поискаш ,но ти препоръчвам само хубави неща!Предупреждавам ,че съм чела от книжките за хора гравитиращи из високото китайско творчество - че злобата убива носителя си!
Хубава вечер ! Аз ще мисля за теб само хубави неща ,защото знам ,че в природата на човека няма друго освен добро .Всичко зависи от неговата способност да се връща към нея!
цитирай
35. анонимен - препоръчвам да се несмесва злобата ...
31.01.2009 00:03
препоръчвам да се несмесва злобата с насмешката щото ако едното убива другото лекува
па я гледам доктор хаус
демек
da
цитирай
36. iliada - е товасе получава когато съм любопитна,анонимен
31.01.2009 01:05
Нямам този навик ,но сега ме заинтригува!Връщам се и какво да видя-не съм била разбрана!
Нищо .Какво се кахъря- то нали това е по-вероятното да се случи- ДА МИ СЕ НАДСМЕЕШ ,и ЗАЩО?
По трудното е да се НАДСМЕЕШ НА СЕБЕ СИ АНОНИМЕН ,но затова трябва сила!:)
цитирай
37. анонимен - Е, как да те оставя, Краси
31.01.2009 02:25
http://thesilent.blog.bg/viewpost.php?id=284187
И аз не знам,
дали обичам
следващия ден.
...все объркваш, че използвам думите на дамата от съответните и римувани чувства, за да се набия в погледа на Поета Краси. Ама не, де толкова ум в главата /моята да се чете/...само ви се радвам и ви пожелавам и до *екс да я докарате, няма лошо, само ще ни зарадвате:)))...да де, трий, че много станахме знайните за тебе.
цитирай
38. henzelski - Ай, ай, ай!
31.01.2009 07:38
Колко приятно ме изненадахте на ранина...;)))
Ми аз забравих, докъде стигнах снощи и сега докато се освестя, второто пришествие ще дойде. Зер, първото е настъпило, по блога ми си личи...;)))
цитирай
39. henzelski - О,
31.01.2009 08:26
Анонимна Рubli4ita! Разхвърляш се на няколко места и трудно мисълта ти аз следя, макар по дирите и да вървя. Тя хем е тука, хем я няма... Каква ти мисъл? Зрителна измама...;)))

Кат' гледам тук, ти си от тия:
на всяко гърне - мерудия!
Но тя ухае, а пък ти смърдиш!
Дано усетиш разликата. Виж,
навярно ти доставя кеф,
да се държиш като в кенеф
и трудно май оттам излизаш
с мерак, докат' се пооблизваш.
Зер, нуждите са ти големи
и цвъкваш ги по всяко време!
Макар и да звучи банално,
сал' туй ти правиш
професионално,
защото иде ти анално...;)))
цитирай
40. henzelski - След теб
31.01.2009 08:50
не е потоп, а просто си общуваме, Деска...;))) Де с малко злоба, де пък със насмешка...;))
Че те другите четящи след теб са само Iliada и Publi4ita. Плюс Анонимна 37, която обаче не чете, а само сказва и върти интриги. И това ако е потоп, халал му вяра...;)))
Деска, нека и на теб да кажа, както сторих това с Илиана. Ако един текст не се разбира от четящите го, вина за това има единствено неговият автор, и баста!
цитирай
41. dessykg - Егати общуването 8-/
31.01.2009 09:56
Пък за разбирането - неразбирането, ми позволи да не се съглася с теб :)
Приятен съботен ден!
цитирай
42. henzelski - От мен да мине,
31.01.2009 10:00
позволявам ти! ;))
цитирай
43. sofiya - Привет!
31.01.2009 15:55
Много ми хареса и този стих. Но наистина да си поет е доста трудно, както предполага Илиада. Защото хората предпочитат да го разбират от примависта, да са лесносмилаеми стиховете и тогава...браво, брависимо, направо те боготворят. Защото те разбират. А когато - не - е, тогава се озадачават и се съмняват в достойнствата на написаното. Поете, защо всеки смята, че да се прави изкуство е толкова лесно? Поезията е едно от най-трудните изкуства. И защо хората си мислят, че обезателно трябва да е лесно. Нима някой е разбирал Ван Гог, например; нима са разбирали Марина Цветаева?...А те са големи, Големи, ГОЛЕМИ....
цитирай
44. anastasiia - :)
31.01.2009 18:50
Много обичам поезията ти...:)
Нищо, че не коментирам всеки път...
Чета и ми е хубаво...в Еловия лес...;)
цитирай
45. injnina - Не мога да реша
31.01.2009 19:28
дали ме заинтригува написаното или коментарите към него...
Аз лично не предпочитам да си изяснявам някои неща, а просто да ги чувствам и преживявам. Въпрос на светоусещане!!!
Поздрави!
цитирай
46. enjoy6 - Една голяма любов,
31.01.2009 21:48
в която като нищо можеш да се удавиш щастливо!:))
цитирай
47. tini4 - henzelski, благодаря ти!
01.02.2009 02:22
Чета си го стихът ти и кое разбрала, кое - не... ми харесва...
Може да е тъжно, може и аз да съм тъжна и така да го усещам!
Има ли значение... Диалог да има :) И да обичаш следващият ден!
Поздрави! :)
цитирай
48. henzelski - Знам,
01.02.2009 16:22
че ти ще разбереш това, което искам да ти кажа, Sofiya. Изкуството е вид комуникация както между автора и читателите, така и между хората изобщо. Едно от емблематичните качества на творбите, независимо към кой от видовете изкуство принадлежат, е тяхната многозначност. Дори най-лесно смилаемото стихче може да бъде разбрано по безброй начини. И всеки от тях да е верният. "Истината има много лица", но всички те са си нейни, нали...;)
Няма лесно, Sofiya! Има само трудно и по-малко трудно. Не само в изкуството...;)
Достатъчно е да се потопиш в една картина на Ван Гог, за да усетиш красотата. Същото се отнася и за поезията на Марина Цветаева, Анна Ахматова, Белла Ахмадулина... А усещането е и разбиране, Sofiya!
цитирай
49. henzelski - Знам, Ася...;)
01.02.2009 16:25
И ти благодаря...от Еловия лес!
цитирай
50. henzelski - Ако перифразирам
01.02.2009 16:28
заглавието на един известен филм, Еnjoy6, ще се получи "Има и щастливи удавници"...;)
цитирай
51. henzelski - Усещането
01.02.2009 16:31
е по-важно, Тини, защото е и разбиране. Докато обратното не е вярно...;)
цитирай
52. ddima - :)))
01.02.2009 16:36
Хубава вечер,henzelski!
http://www.youtube.com/watch?v=Z-EshBxF8BE
цитирай
53. henzelski - Injnina,
01.02.2009 16:39
за малко да те пропусна! Така е то, като те нямаше толкова време...;))
Моето мнение е почти същото като твоето и отговорите ми на коментарите са именно в тази посока. Но позволи ми, Injnina, към светоусещането да прибавя и човекоусещане...;)
цитирай
54. henzelski - Хубава
01.02.2009 16:40
и за теб, Ddima, и ти благодаря за музиката!
цитирай
55. svetaemoi - Знаеш скъпи,сигурна съм
01.02.2009 19:10
че обичаш и следващия ден,щом точния човек е в него!
пп.голяма тарапана-не прочетох всички,та може да съм повторила някой:))))за което не се извинявам.
цитирай
56. bizcocho - Не се отделяме лесно от обичта си, ...
01.02.2009 19:20
Не се отделяме лесно от обичта си,дори и тя реално да не е до нас,но е останала в нас,независимо по пътя си до кое нейно лице сме се допрели и не сме одобрили..
Поздравявам те ,хензелски! Тъжно е,като действителност,но като стих е хубав! А и е добре,като се опитваме да се преборим с "другото" известно ни и си оставим само красивото от преминалото,в което понякога да се вглеждаме.
цитирай
57. yuliya2006 - ХЕЛЗИНСКИ МАЙ ОБИЧАШ САДОМАЗОХ...
01.02.2009 21:56
ХЕЛЗИНСКИ МАЙ ОБИЧАШ САДОМАЗОХИЗМА, ЗА ДА НАПРЕДВАШ В БРОЙ КОМЕНТАРИ...
КАЖИ БРАТ, МОГА ДВЕСТА ДА ТИ НАПУСКАМ И ПРЪВ ЩЕ СТАНЕШ
ПРОСТО СЕ СРИНА ДНЕС ЗА МЕН
цитирай
58. henzelski - О, скъпа!
02.02.2009 05:26
А забелязваш ли как в цялата тази тарапана, създадена най-вече от анонимните, аз се загубвам и вместо да се намеря, откривам теб, Svetaemoi...;)))
цитирай
59. henzelski - За топлотата
02.02.2009 05:30
в твоя коментар благодаря ти от сърце, Вizcocho!
цитирай
60. henzelski - И защо
02.02.2009 05:54
точно днес, Джулия?
Ако се поровиш в блога ми, ще видиш, че аз отговарям на всички коментари или поне почти. За мен това е въпрос на възпитание. Защото, ако един човек си е направил труда да коментира в блога ми, независимо как го прави, то кой съм аз, че да го пренебрегна и да не му обърна никакво внимание... Дори да е Анонимен, та нали, зад всеки Анонимен стои някой от нас...
Какво означава това, че можеш двеста да ми напускаш, Джулия? Да не си мислиш, че аз от сутрин до вечер търча из блоговете и моля тоз и оня да коментират при мен по няколко пъти...;))) Всеки тук чете по собствено желание и коментира, ако иска, а аз се чувствам задължен да му отговоря, както отговарям и на теб, от уважение, Джулия, а то няма нищо общо със садомазохизма.
цитирай
61. yuliya2006 - ХЕЛ ТИ СИ МНОГО ПРАВ И КОЯ СЪМ АЗ ДА ТИ ...
02.02.2009 15:11
ХЕЛ ТИ СИ МНОГО ПРАВ И КОЯ СЪМ АЗ ДА ТИ ПИША ТЕЗИ КОМЕНТАРИ! ЖИВ И ЗДРАВ ХЕЛ, МНОГО РАДОСТ И ВЕСЕЛИЕ ТИ ЖЕЛАЯ
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
62. henzelski - Хубав
02.02.2009 16:54
да е денят ти, Джу! ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: henzelski
Категория: Изкуство
Прочетен: 4426711
Постинги: 392
Коментари: 17661
Гласове: 74434
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930