Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2008 07:11 - Нещо мило
Автор: henzelski Категория: Изкуство   
Прочетен: 4211 Коментари: 16 Гласове:
1



Миналото се стича
в локвите по цимента.
Още ли ме обича
моето мило момиче
или е минал момента...
Минало се оцежда
по треви и в земята.
Бъдеще ме поглежда...
Очи - кафена позлата.
Нямах сънища снощи,
цялата беше по мене.
Къпах те с устни и още
топло ми е от тебе.
А дъждът си вали -
стон от мене изтръгнат.
Моля всички щурци
да се завърнат!


Тагове:   Мило,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - както винаги
19.08.2008 07:27
влюбен:
"Нямах сънища снощи,
цялата беше по мене."
Хубав ден ти желая ...:)))
цитирай
2. henzelski - Няма
19.08.2008 07:57
Винаги, за съжаление, Аllbi... Нито Никога има, за щастие...
Хубав ден и за тебе, мила!
цитирай
3. lilliivanova - Много мило !!!
19.08.2008 08:32
Но тя ще се появи "анонимна моя" и ще разведри обстановката !Хубав , слънчев и спорен ден ти желая !! :))))))))))))))))
цитирай
4. henzelski - ;)))
19.08.2008 09:10
Тя вече я разведри, Lilliivanova, но не тук...;) А тук аз ти пожелавам лек ден!
цитирай
5. lilliivanova - :)))))
19.08.2008 09:17
Еееееееее , значи със сигурност денят ще е прекрасен !!!
цитирай
6. henzelski - Ми
19.08.2008 09:34
на такъв прилича като го гледам от терасата...;)))
цитирай
7. zero - :)))
19.08.2008 10:27
Дъждът е слънчев нали Краси ...
цитирай
8. henzelski - Дъждът
19.08.2008 12:00
си е снощният, Али...;)))
цитирай
9. viki11 - Уморено, но красиво. Започвам да те ...
19.08.2008 12:46
Уморено, но красиво.
Започвам да те разбирам :)
цитирай
10. svetaemoi - Скъпи,
19.08.2008 13:18
не задавай въпроси дори и в сънищата!
Просто бъди щастлив!
Усмивки:))))
цитирай
11. анонимен - Истинска истерия
19.08.2008 13:52
13:01 - За самотата на душатаДиагнозата е ясна- „Самота”,

толкова млада душа– срамота.

Да го духате с вашите клишета,

писна ми от недодървени пишлета.

По – добре сама с разплакани очи,

от колкото цял куп лъжи – да ме боли.

Да шибана е самотата,

разкъсва ми душата.

Мислите ми се разнасят в мен

като частици от морски пясък.

Чувствата се разбиват в мен,

като морските вълни- с трясък.

Искам да съм усмихната добра, не мога,

притиска ме скапаната самота.

В мен се удря злобно реалността,

разкъсва ме ревността. Но защо?

От самота се полудява, така че,

превъртяла свалям всичките си дрехи,

не ми пука от погледите недостойни,

какво има това не са доспехи.

Аз съм си аз, щом мислите ми са непристойни.

Ще избягам от самотата, болката и суетата,

само по един начин, като изкореня душата.

Приятели кажете, мен ли искате или окаяната ми душа?

Покварила мен и всичко мое на света.....САМА!
Автор: azpoetut Категория: Лични дневници
Прочетен: 7 Коментари: 1Коментари1. анонимен - Истинска истерия
13:38 10:04 - Зовът на канарчето - 5-ият ми постинг
Подута съм като балон,
вкиснала съм се като цитрон,
балвоч голям
няма срам!

Заслужавам нещо силно,
стилно и мастилно!

Оплетена в лияна, притихвам замълчана, питам, отговор не получавам, нейде страстно се стаявам, гасна като свещ срещу комари, питам пак, няма ли някой да ме запали? С нокти да ме раздере, в паяжина да ме омотае, та никой да не ме познае. Мачете вземете, прангите ми отсечете, хайде бе дружина, младоста ми си замина. Все в чакане на някой мачо, може и рендосан на „Карпачо”

Объркани са ми редиците
буквите нанизани са ми по жиците.
Очаквам аз комюникейшън,
да се турне край на този ситуейшън!


Темперирала съм се добре.
Позицирала съм се, някой да ме обере.
Раздра ме „твоето” видение,
обля ме с жар едно проникновение,


Урко...взе ми ме!
С лапите си обгърни ме !




Помогнете
кранчето ми спрете!



Ако някой има телефона на топлофикация!
Нека звънне да секне таз инвентаризация!
В тези времена на скорострелна инфлация ,
Сложете край на Амандината изливация,


Спрете мойта излагация!

Туй то : Amanda



Автор: amandalear Категория: Изкуство
Прочетен: 33 Коментари: 7
Последна промяна: 10:08Коментари1. simpleman - Ндаааааааааам
10:23 По този повод съ сещъм един лаф на един от не съвсем лирическите герои на "Имало едно време в Америка":
"Тури й една тапа!"
Това разбира се единствено в светлината на преустановяването на изливацията и фул фикса на всякакви други течове.2. allbi - веднага ще ти спретна една приватизация
10:25 стига си се овъртолвала във тази социализация
я вземи се във ръце и гепни едно мъжле...
твойта влага той да обере...
сакън кранчето не спирай
продължавай пак извирай...;)
Поздравче от една Албенка
вечно твоя, вярна фенка...:)))3. анонимен - И какво мислиш, че си
11:20 сътворил/а?! Собствената си автобиографична дебилност. На това се вика - изсрах се!4. allbi - е,
11:43 добре, че са анонимниците та от време на време
да ни позабършат...
То много лесно да цвъкаш анонимно, нали...
Аманда твоя анонимник поне ползва кирилица
пък моя е на шльокавица...
Хич да не ти пука данък анонимно мнение НЕМА!!!!
5. amandalear - Анинимен,
11:45 Сори, имам нужди,
поне не къкам в блоговете чужди!
Съветвам те напъни се и ти,
ако не поргатив си вземи,
че белким облекчение,
получиш от своето "творение"
Цвъквателно : Amanda


6. amandalear - Simpli,
11:51 като дете на царевичака,
тази тапа душата ми чака,
някой да я турне в канелката,
после да ме положи в тарелката!
Aла не, не се получава,
даже с мен мига се разминава...Ах, Ох...
Фулфиксирана и отчаяна : Amanda


7. amandalear - Allbi,
11:57 Мила моя дружка,
свежа като стружка,
както винаги радваш ми окото,
смея се със глас, защото,
най ми пасваш ти на римата,
най се вписваш в лирата ;)
Не се коси на анонимката,
споко знам къде го стяга примката,
даже IP номера му знам,
тъй че ако не го е срам,
нека като дух да ни спохожда,
да си мисли тъй , че ни оножда ;)
Приятелска и целувателска : Amanda
цитирай
12. henzelski - Благодаря ти
19.08.2008 14:39
за разбирането, Viki11...;)
цитирай
13. henzelski - Близнашката ми
19.08.2008 14:44
същност задава въпроси даже и под водата, Svetaemoi!
Усмивките ми за теб...;)))
цитирай
14. henzelski - Анонимен,
19.08.2008 14:53
не знам дали е истинска истерията, но със сигурност това е най-дългият коментар за мой текст, откакто изобщо съм в Интернет...;) Не разбрах само какво общо има "Нещо мило" с истерията, и в частност аз самият, ама това вероятно са бели кахъри, нали...;)))
цитирай
15. анонимен - Нещо мило и нежно, голямо и истинско като Вас, Поете!
21.08.2008 00:54
"Нямах сънища снощи,
цялата беше по мене.
Къпах те с устни и още
топло ми е от тебе."
Толкова ми харесва, че ще пожелая мъжът до мен да ми го шепне за добро утро....защо не и за добър ден, всеки ден!:)))
цитирай
16. henzelski - Нещо
21.08.2008 09:21
чувстващо и усещащо, осъзнаващо и разбиращо като Вас, Анонимна, отвътре...;)
И защо да не е добър този ден, пожелавам Ви го!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: henzelski
Категория: Изкуство
Прочетен: 4399825
Постинги: 392
Коментари: 17661
Гласове: 74434
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031